Skip to main content
Vraag

Hoe ga ik over hem heen komen?

• August 10, 2026
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

Lupus
Forum|alt.badge.img+21

Hoi hoi, ik heb dus net gebeld met mijn crush. Het kwam er op neer dat hij mij niet leuk vind. Het was niet zo dat ik hem verkering vroeg hoor, meer gewoon, als ik hem verkering zou vragen wat hij dan zou zeggen. Hij vind me niet leuk.

Ik heb hem dus al 4 maanden als crush, klinkt kort, voelt enorm lang voor mij. Toen hij voor het eerst bij mij kwam en toen weer wegging, voelde ik me al slecht. Ik heb nog nooit zo hard mijn kussen geknuffeld haha. De nachten daarna heb ik ook gewoon niet geslapen. Zo erg mis ik hem. De tweede keer dat hij kwam ook. Ik dacht dat hij me leuk vond, hij gaf de signalen. Maar blijkbaar niet dus. Ik weet dat ik over hem heen moet komen, maar hoe? Hij is gewoon een deel van mijn leven geworden, ik denk zowat elke dag aan hem. Hoe kom ik over hem heen? Want als ik verliefd op hem blijf, gaat het nog slechter worden met mij denk ik

Lupus 

2 reacties

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+9
  • Topper
  • August 11, 2026

Hey lieve ​@Lupus ,

Wat kut voor je 🫂 Het is super logisch dat je nu verdriet van hebt,  maar dat gaat echt wel minder worden. Dat kost tijd natuurlijk maar ik denk eigenlijk niet dat je iets kan doen dat dat sneller gaat. Kan wel helpen om wat afleiding te zoeken. En misschien kun je het ook bij vrienden kwijt?

Liefs, leef met je mee hoor ❤ 

Tover01
Forum|alt.badge.img+20
  • Ster
  • August 11, 2026

Hey lieve ​@Lupus  ik ben het met ​@Cantaloupe  eens en er is geen makkelijk middel of een manier om dit van je af te gooien denk ik. Misschien helpt erover praten wel iets en jezelf toestaan om te huilen en je gevoelens te hebben. Ik weet zo ook geen goed antwoord maar ik leef mee en veel sterkte voor jou 🫂💪

Liefs, Tover xxxx