Vraag

hoe fix ik een meisje haha

  • 11 December 2020
  • 5 reacties
  • 284 Bekeken

Badge

Halloo allemaal

Hebben jullie tips hoe ik een relatie kan krijgen.  Ik ben een jongen van 14 jaar

 

Alvast bedankt


5 reacties

Reputatie 4
Badge +3

Tja, ik zou veel met haar omgaan en afspreken. Ga niet gelijk op haar af met ‘ik vind je leuk’. Dat werkt zelden.

Badge

Hii 

hier wat “tips” van mij 

nu we in lockdown zitten kan je als je een keer met je vrienden belt haar erbij bellen en dan gewoon lekker praten haar beter leren kennen en vooral een soort “veilig” gevoel creëren dat vind ik in iedergeval erg fijn 

ik hoop dat je er wat aan hebt

 

Reputatie 2
Badge

Hoi, 

Als je een chick wilt fixen die je niet kent loop je gewoon rustig in een boogje op haar af en dan zeg je : Hey, hoe gaat enz en nadat jullie een beetje gepraat hebben kun je haar telefoonnummer vragen, of als zij steeds wat dichterbij je komt is dat waarschijnlijk een teken dat ze wil zoenen. Maar dat moet je nog gewoon even uitproberen. Wel nog een tip probeer dat niet te doen bij een random chick OP school maar eerder op een romantische plek ofz.

Hoi anoniemm2020,

Ik denk dat je soms naar haar moet kijken, en dan lachen. Als je verliefd bent dan zou ik het ook gwn vragen want meiden vinden dat juist fijner. Ik hoop dat ik je heb geholpen

Noortje

observeer, en ga daarna erop af. ik bedoel met observeren: beetje weten wat haar hobbies en interesses zijn zonder het aan haar te vragen. maar als je dan op haar af gaat kan je daarop ingaan

ik "stalk”soms ook een paar jongens en ik moet zeggen dat het heel erg helpt!!!

 

mvg Ye Ah

Reageer