Vraag

hoe doe je hem er in

  • 3 November 2023
  • 1 reactie
  • 263 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi 

Ik heb sinds een half jaar een vriendin, we houden heel veel van elkaar. We zoenen al heel lang en later begonnen we met schuuren(dry humping) en nog wat later heb ik haar gevingerd en heeft zij mij afgetrokken.

Maar uiteindelijk kwam de dag de we het wouden doen.                                                                            Sex. Dus wij gaan er voor. Kleren uit en dan…

Ik lig boven op haar we zoenen een beetje. Ik doe natuurlijk een condoom om. Maar dan komt het probleem 

Hoe moet ik mijn piemel in haar doen? Het blijkt makelijker gezegd dan gedaan. Met mijn vinger vind ik het gaatje wel maar met mijn piemel lukt het gewoon niet. 

Dus mijn vraag is 

Hoe pak je dit aan?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Het is niet raar dat het de eerste keer niet lukt. Het kan zijn dat jullie wat gespannen zijn. Ga het iig niet proberen te forceren maar doe het rustig aan. Zorg dat zij nat genoeg (opgewonden) is. Als zij onderop ligt kan het handig zijn dat ze haar bekken wat kantelt. Het is dan ff zoeken naar de juiste hoek om naar binnen te gaan. Als je die hebt gevonden zou het moeten lukken. Het is ook een beetje een kwestie van oefenen. Hoe vaker je het doet, hoe makkelijker het gaat.  Doe het, zoals ik al zei, rustig aan als je bij haar naar binnen gaat. Dus eerst het topje van je piemel wat naar binnen en dan kun je steeds een stukje verder. Als het bij haar pijn doet stop je natuurlijk.

Het lijkt in het begin misschien lastig maar als jullie allebei relaxed en opgewonden genoeg zijn gaat het echt wel lukken.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Succes en veel plezier.😉

 

Reageer