Vraag

Hoe denkt hij over mij?

  • 11 October 2023
  • 1 reactie
  • 36 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik ben iemand heel erg leuk gaan vinden sinds dit schooljaar maar ik kan gewoon niet uitmaken wat diegene over mij denkt. We zitten tijdens al onze gezamenlijke lessen naast elkaar en dan kletsen we en hebben we plezier en heb ik echt wel t idee dat hij iig mijn gezelschap leuk vindt, maar zodra de les is afgelopen verdwijnt hij meteen... We hebben sinds kort ook elkaars telefoonnummer (om praktische redenen uitgewisseld tho, schoolproject waarbij we een tweetal zijn) en hoewel hij niet bot doet of zo, is hij ook weer niet enorm talkative of zo… Ik heb maar twee mensen om over deze dingen te praten, maar de een is meer een luisteraar dan een adviesgever en de andere persoon kent degene die ik leuk vind al sinds de brugklas en is goed bevriend geweest met diegene (nu iets minder maar nog steeds min of meer friends), maar hij zou mij leuk kunnen vinden dus ik durf niet zo goed over degene die ik leuk vind te praten met hem of hem om hulp te vragen sinds hij mijn crush (goed) kent. Please help, ik heb echt geen idee wat ik moet doen en ik wil niks doen waar ik later dan spijt van zal krijgen… 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +1

Ik zou als ik jou was die persoon die jouw crush kent er gewoon naar vragen. Je kan bijv. wel aan die gene vragen om het niet door te vertellen en zo. Als je dat niet durft kan je bijv. aan je crush vragen of die een keertje wil afspreken of zo, of diegene simpele dingen vragen bijv. wat is je type? om er zo achter te komen of jij diegenes type bent. En je kan het natuurlijk ook nog gewoon aan je crush vragen, maar dat ligt ook aan wat voor persoon het is, zal die het doorvertellen? Of zou die het gewoon tussen jullie houden?

JoeJoe

Reageer