Vraag

hoe daten is

  • 3 November 2023
  • 8 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 4
Badge

Ik ben echt nieuwsgierig naar hoe daten is en ik wil echt daten met een meisje om te zien hoe het is (nou ja, ook om liefde te voelen maar dat terzijde), ik ben ook nieuwsgierig naar het type meisjes dat in Nederland is, ze lijken me erg aardig.

 


8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik heb geen verstand van daten, maar ik kan je wel wat vertellen over ons land en hoe we om gaan met elkaar:

  1. Nederland is altijd al een heel egoïstisch land geweest, dus als wij ergens niks voor terug krijgen maken we de afspraak gewoon niet ook niet als we anderen ermee zouden kunnen helpen. Tenzij we gedwongen worden door Amerika.
  1. Op de basisschool zie je gelijk al het verschil tussen mensen: High Class (populaire mensen, neppe bitchen etc.) mensen die 1 vriendin hebben en waar niemand tussen kan komen. En dan nog de Weirdo's, mensen die anders zijn, oftewel eigenlijk hele coole mensen die wél het lef hebben om zichzelf te zijn.
  2. We zeggen elkaar in Nederland bijna nooit gedag en we maken nauwelijks initiatief om gezellig te kletsen, en al helemaal niet wanneer je mensen nog niet kent.
  3. We zijn heel gemeen en ook al lijkt het vanaf buitenaf dat we zoveel dingen accepteren, er word nog steeds gediscrimineerd, en ook op heftige manieren, niet alleen omdat je uit een ander land komt, gay bent, maar ook omdat je geen merk kleding draagt, of omdat je snel boos word, omdat je jezelf durft te zijn, omdat je geen telefoon hebt of geen sociale media, omdat je het opneemt voor anderen en strijd tegen onrechtvaardigheid. Kortom genoeg redenen om iemand anders te discrimineren of te pesten.
  4. We zijn niet sociaal en alleen maar bezig met ons eigen doel te bereiken.
  5. Als iemand in een relatie zit is er vaak ruzie of word er vreemd gegaan en dan scheiden heel veel mensen
  6. Houden van heeft niet de oorspronkelijke betekenis meer bij ons.