Hoe ben ik zeker over mijn gevoelens?

  • 30 November 2021
  • 2 reacties
  • 21 Bekeken

hoi, ik heb een vraag

er is een leuke jongen waar ik al even mee snap, ik praat niet vaak  met hem maar we zitten wel op de zelfde school en zien elkaar wel vaak, nu heeft hij gevoelens voor mij en heb ik een vraagje.

Hij is leuk, aardig en heel lief maar, ik vind hem niet erg aantrekkelijk ofzo hij is niet zo knap vind ik, ik weet niet of ik wel een relatie kan hebben met iemand die ik niet knap vind, wat vinden jullie? hoe weet ik zeker of ik iemand leuk vind?

hoop zo dat jullie antwoorden, je mag ook alles vragen x


2 reacties

Hoi,

 

Ik ben zelf een jongen maar heb ook zoon soort situatie mee gemaakt. Ik vond een meisje leuk en zij mij in het begin niet, na pas 2 jaar dat ik haar kende en 1 jaar nadat ik haar had verteld dat ik haar leuk vond kreeg zij gevoelens voor mij. Persoonlijk denk ik als je iemand echt leuk vind dat je bijna alleen maar aan hem/haar denkt. En tenslote het gaat natuurlijk om het inerlijk he niet om het uiterlijk.

 

Ik hoop dat ik zo een goed antwoord op je vraag heb gegeven zo niet, laat me maar weten wat je niet snapt of andere vragen :)

Als je er over twijfelt moet je het gewoon even de tijd geven, breng tijd met hem door als vrienden en wie weet ontwikkel je wel gevoelens voor hem…

Groetjes Lucas 

Reageer