Vraag

hoe belangrijk vinden jullie uiterlijk

  • 1 April 2022
  • 8 reacties
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik had met een jongen uit mijn klas een beetje een discussie.  Hij zei dat voor hem uiterlijk er niet toe deed voor een relatie. Ik niet zeggen dat ik het hier ook regelmatig lees.  Ik zei dat ik iemand wel aantrekkelijk moet vinden.  Als ik iemand niet knap vind, maakt dat het verschil tussen vriendschap en verkering. Hij vind mij heel oppervlakkig.  Ik vind dat wel meevallen, ik ben alleen wel kieskeurig

Andersom werkt het bij mij trouwens net zo.  Ik heb een vriend die qua uiterlijk helemaal mijn type is.  Ik klikken wij helemaal qua humor. Hij heeft zelfspot en is sarcastisch net als ik een ik ken niemand met witte ik meer lol kan hebben. Maar hij heeft met 32 meiden gezoend.  Dat vind ik zo'n afknapper dat ik ook mezelf echt niet met hem zie.  Hoe werkt dit bij jullie?


8 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Hey,


Ik ben een jongen en ik ga hier gewoon op reageren.

Uiterlijk is voor mij niet belangrijk. Als ik iemand die ik voorheen “niet knap” vond beter leer kennen, kan het gebeuren dat ik diegene wel aantrekkelijker vind qua uiterlijk, omdat hun innerlijk mooi is. (als je snapt wat ik bedoel)

En ja er zijn idd ook die mensen die heel aantrekkelijk zijn maar een slecht innerlijk of gewoon een slechte reputatie heeft, dat zijn natuurlijk afknapper.

Hoop dat dit helpt,
Groetjes, Sano07

Reputatie 5
Badge +1

Hoi!
 

Ik vind persoonlijk het uiterlijk stiekem wel een beetje belangrijk. Het uiterlijk van iemand maakt ook wel of ik op iemand afstap of niet. Maar als zo iemand geen leuke persoonlijkheid heeft dan is het voor mij meteen  klaar. Het uiterlijk laat ze komen, het innerlijk laat ze blijven;).

Maar aan de andere kant denk ik dat als je iemand die qua uiterlijk niet helemaal je type is, beter leert kennen dat je ze dan ook wat aantrekkelijker gaat vinden. Daarom zou ik gewoon lekker (nieuwe) mensen beter gaan leren kennen. Uiteindelijk gaat het erom of je gelukkig met diegene bent of niet!

En als een jongen met zoooveel meiden heeft gezoend dan is dat voor mij ook zeker een afknapper.

 

Liefss<3

Reputatie 7
Badge +17

Hoi het uiterlijk is toch de 1e indruk dus is het vast wel belangrijk, maar na een tijdje wordt het andere belangrijker. Maar het is natuurlijk wel zo dat je onbewust wel als eerste naar het uiterlijk  kijkt.  Dus dat maakt wel uit denk ik . Wel een goeie vraag trouwens. zet mij ook aan het denken. Wanneer zou ik echt op iemand afknappen…

Groetjes Liefs Julian X

Reputatie 4
Badge +4

Bij mij staat personaliteit persoonlijk op een. Maar uiterlijk is altijd een pluspunt en mooi meegenomen. 

 

Hoop dat dit helpt!

Groetjes Anoniem200678

Reputatie 2
Badge

Hayhay ondanks dat hier al ruime reacties zijn voeg ik de mijne nog graag toe c:

Ik heb mijn vriendin online leren kennen via Discord. We wisten niet van elkaar hoe we eruit zagen op de echte ontmoeting na. Wij zijn puur verliefd geworden op elkaars persoonlijkheid, nu tref ik het geluk dat ze ook nog eens beeldschoon is.

Maar personaliteit is voor mij wel een belangrijk puntje, want hoe mooi iemand kan zijn er kan altijd een donkere kant zijn. En die moet je gewoon ontdekken, maar dat gebeurd niet bij uiterlijk. Okeej, toedels :)

Reputatie 4
Badge +3

voor veel mensen is uiterlijk is waar je eerst op valt, je blijft voor iemands persoonlijkheid. een relatie puur gebaseerd op uiterlijk is enorm oppervlakkig en zou nooit werken.

Reputatie 4
Badge +2

Hey,

Ik ben zelf een jongen en heb momenteel een crush op een meisje uit mijn klas. Die crush kreeg ik vooral omdat ze super aardig is. Ze is ook knap, maar dat is niet de voornaamste reden waardoor ik de crush kreeg.

Ik zou altijd eerst kijken naar hoe aardig iemand is, en wat haar interesses zijn en dan pas naar het uiterlijk. Wel moet ik zeggen dat ik (als je zegmaar alles bij elkaar op zou tellen) iemand aantrekkelijker vind als ze ook mooi is.

Groetjes van Sam

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @Mimo  ik wou nog iest toevoegen ik denk dat uiterlijk heel subjectief is vanwege kleding en omstandigheden. je kan bijv, een heel andere indruk van iemand krijgen die staat te zweten in het zwarte zand met oude kleren aan dan wanneer diegene heel netjes gekleed is. Dus uiterlijk is wel van belang maar niet het belangrijkste.

Groetjes liefs Julian X

Reageer