Vraag

Hoe begrijp je dat je verliefd bent?

  • 27 October 2022
  • 2 reacties
  • 51 Bekeken

Badge

Ik ben 12 jaar en ik zit op een herfst kamp en er is een leuke jongen en ik denk heel vaak aan hem we zijn op dit moment vrienden en doen een beetje ondeugend naar andere toe samen en iedereen shipt mij met hem. Alleen ik weet niet zeker of het is dat ik hem mag of echt dat ik verliefd ben

HELP alsjeblieft


2 reacties

Hey @Cassyxoxo , 

ik denk dat dit een lastige vraag is om voor ons als ‘ buitenstaanders ‘ te beantwoorden, zeker omdat we jou als persoon en hem als persoon niet kennen. En ook niet zien hoe en wat jullie doen. 

Ik denk dat als er meer gevoelens bij komen kijken, zoals je zegt verliefdheid, dat dat dan van eigens duidelijk wordt en dat je dat ook gewoon echt zelf moet ondergaan en ontdekken. 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. En luister vooral naar je eigen gevoel, en niet die van een ander. 

Groetjes, 

Just Helping

Hi ik ben het eens met @JustHelping  en ik denk dat je het zou merken als je echt verliefd bent. Buik kriebelt, je wilt heel dicht bij hem zijn, vind alles aan hem geweldig dat soort gevoel. En als je gevoel zegt dat dat zo is ben je verliefd. Misschien kun je je gevoel na gaan en volgen wat je hart zegt.  Maar het is idd moeilijk te zeggen voor mij als buitenstaander ;) 

Sjammetje xxxx

Reageer