Skip to main content

Ik ben dus een jongen (16) een een meisje (ook 16) uit mijn vriendengroep vind ik hartstikke leuk.  We praatte vroeger al best veel en had 8 maanden geleden mijn gevoelens tegen haar verteld en toen zei ze dat ze er nog niet klaar voor was, totaal begrijpelijk natuurlijk. 8 maanden later en we appen maar amper, steeds meer sinds kort. Ik probeer steeds een gesprek met haar te starten via snapchat maar ze reageert vaak heel droog. Aan de andere kant waren we gisteren wel gaan chillen met de groep en waren we allemaal flink dronken maar toen viel ze wel in slaap op mijn schoot. Hoe weet ik of ze me ook leuk vindt en hoe kan ik een soepel gesprek met haar houden zonder dat ik alles moet vragen?

ik heb jullie hulp nodig🙏🏻

alvast bedankt!

Jullie zijn al goede vrienden

Ik denk dat ze er nu nog steeds niet klaar voor is, omdat ze droog antwoord op je appjes

Maar dat weet ik dus niet zeker.

1 manier om erachter te komen: opnieuw zeggen dat je haar leuk vind, je hoeft geen heel gesprek te houden want jullie zijn al vrienden, gewoon zeggen, en doe het aub face to face, vinden meisjes top :)


ItzJustin, dankjewel voor de reactie,

Na de vakantie zie ik haar en zal ik dit een keer face to face tegen haar zeggen. Bedankt voor de reactie, ik houd je op de hoogte ;)


Hallo @Linked ,

via de app een gesprek hebben is geen goed idee, liever face tot face. Je kunt een gesprek aangaan onder het mom van een spel zoals doen, durven of de waarheid! 

Suc6!

 


Haii je kan gwn beginnen met interesses en hoe je met je vrienden ook gwn praat alleen inthoud goed, NIET STOER DOEN IF OPSCHEPPEN dat vinden meisjes echt niet leuk 


Reageer