Skip to main content

hij wilt mij zien!!

• August 15, 2024
  • 6 reacties
  • 166 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

hoi ik ben er weer in mijn eerste topic zei ik dat een oud klasgenootje van mijn oude school nog miss op mij verliefd is. en ik heb net een bericht gekregen en er staat dat deze week zaterdag hij dichtbij mij huis is omdat één van zijn familieleden jarig is, en hij mij graag wilt zien en ik ben echt zenuwachtig omdat ik hem al 3 of 4 jaar lang niet heb gezien alleen geappt en ik zag hem op een video omdat toen hij jarig was had ik een Greetz ballon en chocola  nr hem gestuurd en toen hadden zijn ouders hem gefilmd dus toen kreeg ik die video .  tips zijn altijd welkom.😊

6 reacties

ItsJustMe
Forum|alt.badge.img+14
  • Vaste gast
  • August 15, 2024

Heyy,

Wat leuk dat je hem weer een keertje gaat zien na zo'n lange tijd! Ik heb niet echt tips voor je, maar maak er iig wat leuks van met elkaar het wordt vast een super gezellige en leuke dag!

Alvast veel plezier!😊

Liefs, ItsJustMe <3

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 15, 2024

@ItsJustMe dankjewel ga ik doen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • August 16, 2024

We gaan naar een park ze komen 2 uurtjes eerder voor dat het feetje van hun begint. hebben jullie miss tips hoe ik een gesprek met hem kan beginnen en niet dat het awkward wordt en zijn moeder, vader , 3 of 2 andere broertjes , zusjes komen ook en mijn moeder en zusje gaan mee. tips zijn welkom😊

( tekst aangepast en samengevoegd door De Kindertelefoon vanwege overzichtelijkheid )

• July 5, 2025

Hallo ​@anoniem0201 

Mieschien beetje laat 😅

Maar hoe ging het ? 

Ben benieuwd of je dat na 10 maand nog weet 😅

Groetjes badeend 

Forum|alt.badge.img+2
  • Topic-opener
  • Praat goed mee
  • July 5, 2025

hoii ​@Badeend 

maakt niet uit hoor dus ja we hadden afgesproken maar het was best awkward aan het begin maar later niet meer en hij vroeg me heb je die ring nog en ik zei welke ring toen zei hij die ik je had gegeven en toen zei ik ja natuurlijk heb ik die nog het zit in mijn sieraden bakje en toen hoorde ik oke maarik wil nog één geven maar hij was ietjes sneller aan het lopen toen hij dat zei maar ik zweer dat hij dat zei en daarna vroeg hij had je dat gehoord toen zei ik nee ik hoorde het niet goed maar ik hoorde het wel toen zei hij oke beter want je krijgt een verrassing van me maar daarna gingen we nog appen maar we zijn gestopt want ik vind het vervelend wanneer ik de gene ben die alleen maar appt enzo dus ik ben gestopt hij ook en hij had me gefeliciteerd maar ik hem niet omdat hij me irriteerde maar ik was het ook vergeten dus ja we appen jammer genoeg niet meer.

doeiii 

liefs N

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 8, 2025

Wat jammer dat jullie geen contact meer hebben!