Vraag

hij wilt me liever niet beffen

  • 4 July 2023
  • 8 reacties
  • 371 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Mijn vriend zegt dat hij me liever niet wilt beffen omdat ik een buikje heb (wat dikker) hij zegt dat hij dit minder aantrekkelijk vindt, dat maakt me erg onzeker! Hij zegt dat als ik ga sporten hij dat wel weer zou gaan doen… 

Ik voel me zo rot bij het idee dat ik hem wel moet bevredigen maar hij dan chagrijnig wordt als ik dat niet doe en andersom moet ik het maar goed keuren dat hij me niet wilt beffen… 

kan iemand me raad geven? Thanksss


8 reacties

Reputatie 7
Badge +12

Ik vind dit persoonlijk echt niet oké, kan jij daar wat aan doen dat je zo gebouwd bent, ik zou het uitmaken, in een relatie moet je elkaar kunnen accepteren zoals je bent, en als dat niet gebeurt vanwege dit soort dingen, dan zou ik die relatie niet meer aangaan.

-OnlyMe

Reputatie 7
Badge +7

Haiii

Ik ben helemaal mee eens met @OnlyMe ! Als hij jou niet leuk genoeg vindt omdat je een beetje gebouwd is is hij jou niet waard! Ik vind het niet oké:| Je gaat toch niet voor een jongen afvallen? Het spijt me echt dat ik dit moet zeggen, maar ik denk dat het beter is als je het uitmaakt. Hij is je niet waard!

Liefs x Banaantje <333

Reputatie 7
Badge +17

Hoi ! Ik ben het helemaal eens met @OnlyMe en @Banaantjeeee . Als hij echt van je houd zou het niks uit moeten maken wat je 'bouw' is. En dan ook nog zoiets zeggen vind ik echt not done! Niemand is perfect en dat is toch juist leuk? Perfect bestaat namelijk niet :) Volgens mij verdien je een jongen die gewoon van je houd en niet zeurt om niks. Neem de goeie beslissing ! ;)

Groetjes liefs Tartan X 

Ik heb maar 1 goede raad voor jou en dat is het zo snel mogelijk uitmaken en hem al zeker zijn zin niet geven het is gewoon belachelijk heeft volgens mij ook niks met je buikje te maken maar gewoon het feit dat hij beffen niet leuk vind dus mag hij van jou ook niet verlangen dat jij het wel bij hem doet.

Nou ja,  ik vind niet dat iemand seksuele habdelingen moet doen waar diegene geen zin in heeft.  Ongeacht de reden.  Overigens hoef jij dat dan ook niet te doen. 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Lisa2007 ,

 

ik las net alle reacties hierboven en zat steeds zo te denken wat een sukkel is die gast….totdat ik de reactie van @Mimo  las en toen dacht...hmmm, die heeft wel een punt...je hoeft geen seksuele handelingen te doen als je daar geen zin in hebt, ongeacht de reden.

 

Maar dan kun je soms ook de reden beter achterwege laten of het sws niet op zo'n lullige manier zeggen en daarom vind ik 'm toch een sukkel 😂

Stop gewoon met hem te pijpen/aftrekken totdat ie een beetje liever tegen jou doet, geef hem dan wel aan wat jou verdrietig maakt, dan heeft ie iets om over na te denken en dan komen jullie er misschien wel ‘uit’ als het echt wat is tussen jullie of anders ’maak het uit’.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Hoi @Lisa2007 ,

 

ik las net alle reacties hierboven en zat steeds zo te denken wat een sukkel is die gast….totdat ik de reactie van @Mimo  las en toen dacht...hmmm, die heeft wel een punt...je hoeft geen seksuele handelingen te doen als je daar geen zin in hebt, ongeacht de reden.

 

Maar dan kun je soms ook de reden beter achterwege laten of het sws niet op zo'n lullige manier zeggen en daarom vind ik 'm toch een sukkel 😂

Stop gewoon met hem te pijpen/aftrekken totdat ie een beetje liever tegen jou doet, geef hem dan wel aan wat jou verdrietig maakt, dan heeft ie iets om over na te denken en dan komen jullie er misschien wel ‘uit’ als het echt wat is tussen jullie of anders ’maak het uit’.

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse

 

Hahaha ja de reden is kul maar misschien wil hij de echte reden niet zeggen.  Vindt hij het gewoon vies ofzo. En is hij jou aan het gaslighten. Ik vind hem ook een sukkel hoor omdat hij dat zegt.  Maar ik vind niet dat je iets tegen je zin moet doen. 

Badge

Als ik jouw was zal ik dan gewoon gaan sporten, je kan ook tegen hem zeggen dat je dan niks meer bij hem doet als hij niks bij jouw doet maar het is best gezellig om samen te gaan sporten, vind hij ook wel leuk denk ik

Reageer