Heyhey, dit is half een vraag maar het is al best duidelijk, daarom is het geen vraag eigenlijk.
Dus mijn crush vind me waarschijnlijk ook leuk. Ik (13) en hij (14) zitten bij elkaar in de klas en ik denk dat we allebei wel weten dat we elkaar leuk vinden, alleen we zijn allebei ongemakkelijk. ik vind het leuk om ff wat te delen wat is gebeurd tussen ons, dus ja, ik heb meerdere dingetjes
- ik heb meerdere techniek lessen vrijwillig met hem samen gewerkt, hij vroeg dus dingen aan me etc en ik ging helpen dus we hebben eigenlijk dat project samen gedaan
- bij een AK opdracht waren we samen gezet in een groepje met meerdere mensen, en we hebben veel gepraat en gelachen.
- bij nederlands waren we allebei aan het opletten op de les, tot we tegelijkertijd naar elkaar keken, en dat dus door hadden. we keken precies tegelijk weer terug
- hij probeert eigenlijk bijna elke les achter me te zitten
- we staren elkaar vaak aan en als de ander kijkt kijken we snel weg (iniedergeval ik, soms blijft hij nog kijken)
- dat hij half reageert op me stiekem, als voorbeeld; ik zei net “oh dit onderwerp is makkelijk” bij wiskunde, en dan daarna zegt hij tegen zijn vriend “ik snap er echt niks van”
- bij gym ook aardig tegen elkaar, dingen aangeven, soms kletsen
- hij doet me vaak na weetjewel
Kijk, ik heb nog veel meer, alleen ik ben heel goed in onzeker zijn, dus ik blijf denken dat hij me niet leuk vind, iemand ga alsjeblieft na of hij mij ook leuk vind, dankje!!