Skip to main content

Hey ben ik weer!

Ik heb nog steeds met mijn vriendje van mijn vorige topic. Het gaat over het algemeen heel goed. Dr is alleen een ding en ik weet niet wat ik ermee aan moet. 

Een paar maanden geleden zaten we te skypen en ging hij voor de grap op omegle, ik kon meekijken. Dr waren hele grappige gesprekken. Ineens kwam er een meisje en die vroeg om de snapchat van mn vriend. Hij gaf t eerst niet maar na gepraat te hebben wel. Ze hebben toen een tijdje contact gehad en ik vond t allemaal prima, want hij mag natuurlijk gewoon meisjes vrienden hebben. Ongeveer een week daarna waren we weer eens aan t skypen en hij was aan het bellen met haar. Ineens zei zij ‘Heb je dat ene al aan je vriendin verteld?’ Toen deed mijn vriend zn mic uit. Toen hij hem weer aan deed vroeg ik zo’n 6 keer, van wat moet je me vertellen. Hij bleef maar zeggen dat er niks was en ik geloofde hem.

Weer wat later waren we weeerr aan het skypen en speelde we voor de grap open kaart. Toen heeft hij mij pas verteld waar ze het over had. Dat meisje was verkracht door haar ex en zocht daardoor geilheid bij andere jongens. Mijn vriend zei dat ze daarmee moest stoppen en dat deed ze. Op een avond vroeg ze op snap aan mijn vriend; ‘Wil je me pleas opgeilen?’ En toen heeft hij 3 berichtjes gestuurd... 

Ik was natuurlijk boos, maar ik vergaf hem.

Hij heeft haar daarna geblokkeerd.

maar nu 2 maanden ong. later hebben ze weer contact, maar ik vertrouw haar niet. (Mijn vriend weet dat)

wat kan ik doen?!

Het klinkt hard maar zelf zou ik het uitmaken, want stel je zit in een relarie en je gaat iemand opgeilen dat vind ik bullshit. Als je verkracht ben wil je vaak niet meer aan seksuele dingen denken en zeker alleen in een relatie en ala ga je random iemand snappen. Nee je vriend heeft het wss verzonnen zij en jou vriend was fout want ook zij wist dat hij een relatie had. Maak het uit en wees verstandig. 

Ik heb ongeveer het zelfde gehad alleen mijn ex die had een hele slechte (vriendin) maar dat is allemaal raar gedoe

Reageer