Vraag

hij noemde me lelijk

  • 27 September 2021
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi

ik ben een meisje van 15 en ik ben verliefd op een jongen die mij niet eens wilt

hij zei dat hij me te LELIJK vind enzo

dat heeft me echt pijn gedaan 

alleen ik ben nog steeds op hem en ik denk echt alleen maar over hem en ik kan me op niks concentreren ik heb binnenkort ook een toets en ik kan me echt niet concentreren ik weet niet wat ik moet doen want zo makkelijk is het niet om iemand niet meer leuk te vinden 


3 reacties

 

 

Ik weet echt niet overal iets voor te bedenken maar hier wat tips:

'Dat heeft me echt pijn gedaan'

trek je niks aan van wat anderen van je denken. Je bent goed zoals je bent.

'alleen ik ben nog steeds op hem en ik denk echt alleen maar over hem'

Je zou toch echt afleiding moet zoeken... schrijf alle punten op die je niet leuk aan hem vind, dan zul je zien dat dat er best  veel niet leuk aan hem is

'en ik kan me op niks concentreren ik heb binnenkort ook een toets en ik kan me echt niet concentreren'

Neem fidget toys ofzo mee tijdens de toets. Werkt bij mij in ieder geval altijd goed 

 

Hopelijk heb je hier wat aan. Succes in ieder geval! Voor je het weet zie je al weer iemand anders lopen en ben je hem al weer vergeten.

Doegg!

 

Reputatie 3
Badge +2

Jongens zijn gwn stomme wezens, ze denken niet na voordat ze iets zeggen terwijl het een ander hard kan kwetsen. Trek je er niks van aan en zoek op internet naar tips voor meer zelfvertrouwen. Luister liedjes die powervrouwen hebben ingezongen en wordt gwn heel boos op dat joch zonder hersens. Zo kan je het sneller achter je laten ofzo idk good luck!!

Hallo kletskous18 :)

Top vooroordeel. Een klein percentage is zo.

Hallo anoniempje_09726173 :)

Afleiding zoeken, ga bijvoorbeeld met vrienden wat doen. Of ga met je hobby bezig. 

-TheMightySlayer <3

Reageer