Skip to main content

hij is ouder en negeert me wat moet ik doen

• December 9, 2025
  • 1 reactie
  • 90 Bekeken

Forum|alt.badge.img

ik was deze zomer p een kamp en daar was dus een begeleider van 16 ik ben 12 hij was op het kamp 15 maar is later 16 geworden ik werd op dat kamp geshipt met een jongen en ik kenden hem niet hij was best wel kanp en hij was 13 en zou iets voordat ik 13 zou worden 14 worden dus niet zo een groot leeftijdsverschil zijn vrienden maakte alleen wel grappen zoals er liggen condooms in de tent hij wil je neuken hij is al klaargekomen je kunt meteen beginnen of dat zijn vrienden mijn kont gingen aanraken en dan zeggen dat hij het deed uiteindeklijk was ik er klaar mee dus zei er iets van tegen die begeleider van 16 omdat ik het beste met hem kon praten en een kleine crush op hem had hij zei dat er iet aan ging doen en dat deed hij ook hij zei toen zou ik het goed maken ik begreep het niet en zei kom is mee hij liep met mij een douch hokje in en deed de deur op slot ik dacht natuurlijk wtf  hij vroeg of ik hem wou pijpen en ik zei ja doen hebben we dus seks gehad en dat was heel fijn alleen zit hij dus bij mij op school maar hij zit in 4 havo en ik in de eerste dus ja beetje groot verschil en hij is blijven zitten dus ja en hij negeert me op chool als ik hi seg negeert hij mij en 1 keer toen zijn  vrienden er niet waren gaf hij mij een zoe in een verlaten gang maar sinds dien hebben we niet meer gesproken wat moet ik doen heeft iemand tips ik wil namelijk wel door met hem 

1 reactie

Eter
Forum|alt.badge.img+2
  • Weet de weg
  • December 9, 2025

Het is best apart dat je hem ging pijpen, met dat leeftijdsverschil, maar het is oké als jij het wou.

4 jaar is een groot leeftijds verschil voor minderjarige. Als ik jou was zou ik het achter je laten, je gaat waarschijnlijk toch niet in een serieuze relatie met hem. 

Maar als je het echt wilt zou ik vooral met hem praten, als je de tijd hebt. De volgende keer dat jullie in een verlaten gang zijn bijvoorbeeld, miss als je zijn nummer hebt kan je online met hem chatten

Veel succes!