Vraag

Hij is onzeker voor een relatie

  • 8 August 2020
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heey

 

Ik heb dus een half jaartje contact met een jongen en ik vind hem leuk we praten echt elke dag tot half 3 in de nacht maar een maand terug hadden we gesprek en het gaat niet echt goed met hem want hij vertelde tegen mij dat een tijdje terug zijn hart was gebroken door een meisje dat vreemd op hem ging en dit is al meerdere keren gebeurd bij hem. Nu is het zo dat hij geen vertrouwen heeft in relaties en hij niet opnieuw zijn hart wil breken… Ook zijn opa ligt op sterven :/ Ik heb laten weten dat ik er altijd voor hem ben en hij zei ik ook voor jou <3    Hij was er ook voor mij toen het niet lekker ging dus ik ben er nu voor hem maar het probleem is dus ik vind hem echt leuk en ik denk dat hij mij ook ziet zitten maar hij heeft geen vertrouwen er meer in, Ik heb al gezegd dat ik van hem hou 3 x en hij 1x, Ik merk dat als we intiem raken hij meteen stopt omdat hij zijn gevoelens niet wil uiten, Ik heb echt medelijden met hem hij is echt een lief persoon met een groot hart en ik heb al verteld dat hij alle liefde verdient. Ik heb echt geen idee hoe ik hem een beetje vertrouwen kan geven want ik heb echt het gevoel dat ik mijn soulmate heb gevonden en hij zegt dat hij zich alleen voelt. Ik ben bereid alles voor hem te doen, Iemand ervaring of een idee kan geven om hem een beetje vertrouwen te geven? Hij is btw al over zijn ex heen.


1 reactie

Hey, ik heb hier geen ervaring mee, maar misschien kan ik je helpen. 

Als je veel dingen met hem doet gaat hij je misschien steeds meer vertrouwen. Hij weet dat je hem leuk vind, toch? 

Het spijt me maar ik kan je verder niet zo goed helpen aangezien ik hier geen ervaring mee heb en ik ook niet zo goed weet hoe je hem vertrouwen kunt geven. 

Liefs, jannak19

 

Reageer