Vraag

hij heeft weer een vriedin

  • 18 September 2023
  • 2 reacties
  • 44 Bekeken

Badge

Hoii,

 

ik heb al een tijdje niks meer van me laten horen. ja hoe is het, ik vind hem ergens nog steeds leuk maar ergens ook niet denk vooral dat ik het niet wil. ben er sinds 2 dagen achter dat hij weer een vriendin heeft. 

hij zit nu bij me op school en dat vind ik best moeilijk. we hebben de afgelopen tijd nog 2 keer ruzie gehad waar hij begon. dat vind ik vervelend vooral omdat hij tegen mij telkens zeg dat ik me niet met hem moet bemoeien maar hij begint zelf.

maar nu hij op school zit gaat hij in de pauze egt heel dichtbij staan enzo en hij gaat me de hele tijd aankijken echt gewoon elke dag. ik snap hem echt niet meer hij wil blijkbaar ruzie en hij beweerd dat hij me haat. maar gaat me wel de hele tijd aankijken.

ik wil hem vergeten maar ik weet niet hoe, hebben jullie nog tips?


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Heyy,

denk dat je het beste van die school af kunt gaan, als je hem echt graag wil vergeten. Succes met het vinden van een nieuwe school!!

kusjes

Reputatie 5
Badge +3

Hii h_anoniem, 

 

Het advies wat hierboven gegeven wordt vind ik persoonlijk een beetje ver gaan. Natuurlijk hoef je niet meteen op zoek te gaan naar een nieuwe school. 

Je kan er ook eens met je ex over praten, of met je ex en zijn nieuwe partner. Wie weet bloeit er wel iets moois op tussen jullie 3. Een trio kan geloof ik ook heel spannend zijn. 

 

Succes, en zoek zeker niet naar een nieuwe school! 

 

xoxoxo

Reageer