Hij en ik

  • 9 May 2018
  • 2 reacties
  • 141 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
heyy ik heb een soort probleem ik hoop dat een van jullie me kan helpen!!
Nou katen we even naar vorig jaar gaan September was het denk ik er was deze jongen in mijn klas die verliefd op mij werd ik mertke dat doordat zijn vrienden hem zatten te plagen als ik de buurt was en ze knikte vaak van hem naar mij. Bij de ene les was hij heel lief was ie super geinteresserd in alles wat ik deed en wilde alles over me weten en keek hij me de hele tijd aan en bij de andere les plaagde hij me juist en trok die de heletijd aan mn haar en wilde hij aan me zitten. Ik had het er over met een vriendin en zij vertelde me dat hij me duidelijk leuk vond maar op dat moment vond ik al een andere jongen leuk dus ik was er niet echt mee bezig. Toch ging ik onbewust steeds vaker aan hem denken in eerste instantie was dit over hoe ik hem op een lieve manier af kon wijze en toen veranderde die gedachtes opeens in hem en mij in een relatie. Toen overhoorde ik perongeluk gesprek van vrienden van hem en hoorde ik iets wat me zo gelukkig maakte “hij zou echt goed bij ...(naam van een vriendin van mij) passen” en toen zei een andere vriend “Ja opzich wel maar hij vind .....(mij naam) leuk” ik had echt een glimlach van oor tot oor maar ik denk niet dat ze weten dat ik dat gehoord heb. Die volgende les keek de jongen die ik leuk vind en die vriend die net had gehoorde dat ik hem leuk vond mij de hele tijd aan. Toen werd het vakantie en hoorde ik een tijdje niks van hem maar ik zag hem toch wel de hele tijd voor bij komen als ik mn ogen sloot. Na de vakantie was het een beetje het zelfde liedje hij keek me de hele tijd aan met een glimach niet heel boeiend. Alleen toen kwam er een feestje waar hij ook was ik ook enzo gezel dacht ik had een hele droom over hoe het dan zou lopen en dat hij en ik wat zouden krijgen enzovoort maar toen stond ik op dat feestje met een vriend van hem te kletsen met nog wat vriendinnen en die zei “ja hij staat de hele tijd bij zo’n meisje hij vind haar leuk volgensmij” ik deed alsof ik blij was voor hem maar de tranen stonden in mn ogen die nacht heb ik gehuild en besloten dat het beter was om hem te laten gaan uuuuh niet gelukt. Blijkbaar vond hij haar ook zo leuk niet want daarna heb ik hem nooit meer met haar gezien. Toen was hij weer van mij we hadden hele goeie momenten en we konden goed praten. Alleen toen was er dus voor hem weer een andere meisje zij en hij deden super klef en ik deed alsof het me niks deed maar zij liet hem niet lang daarna vallen. En nu is hij dus weer van mij mensen zeggen dat hij nog naar me kijkt en ik wil echt graag wat me hem en iedereen zegt dat ik degene voor hem ben en dat hij me altijd leuk heeft gevonden maar ik weet het niet ik moet meer iniatief nemen ik durf hem niet te snappen enzo want ik denk dat hij dat raar vind iemand dus tips over hoe ik hem terug kan krijgen ik geef echt heel veel om hem?

2 reacties

Als ik jou was zou ik naar hem toe gaan en vragen als hij jou echt leuk vind. Dit kan misschien moeilijk zijn, maar het is wel fijn om de waarheid te horen.

Groetjes madelief
Hoi!

Aangezien jullie een goede band lijken te hebben, en hij, ondanks het tegenkomen van andere meisjes, nooit een relatie met hen is aangegaan, kan het dat hij op jou wacht. Misschien voelt hij hetzelfde als jij, en durft hij er ook niets over te zeggen.

Het cliché 'eerlijkheid duurt het langst' ken je vast. Als je je gevoelens probeert te onderdrukken, zullen ze alleen sterker worden. Als je ze verzwijgt, kan je daar later spijt van krijgen.

Ik begrijp dat het eng kan zijn, maar eerlijk met hem zijn en over je gevoelens vertellen lijkt me het beste. Hij kan vertellen wat hij voor jou voelt, en wat dat ook is, dan heb je zekerheid. De onzekerheid die je nu hebt tegenover hem houdt je aan het piekeren, waar je niet gelukkiger van gaat worden. Als jullie weten wat jullie voor elkaar voelen, kunnen jullie bekijken wat de volgende stap is.

Groetjes
x

Reageer