Hey wat is het raarste dat jullie al hebben meegemaakt in een relatie?

  • 29 March 2022
  • 8 reacties
  • 90 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Hey hey, wat is bij jullie het raarste dat jullie ooit in een relatie hebben meegemaakt?


8 reacties

Snik Snik Snik.  Ik heb nog nooit een relatie gehad . Alleen verkering.  Geld dat ook ???

Reputatie 7
Badge +19

Snik Snik Snik.  Ik heb nog nooit een relatie gehad . Alleen verkering.  Geld dat ook ???

Ik denk het wel.

Wilhelmavemela

@wilhelmavemela 

@Emmalove 

 

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. 

Anne / De KIndertelefoon

De raarste 🤔🤔 moeilijk.  Ik denk dat de gênantste is dat mijn neef (nu 13 jaar)op bezoek ging naar mij en dat mijn ex dacht dat het mijn nieuwe vriendje was . Echt een hele uitleg Zucht

@wilhelmavemela

@Emmalove

 

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. 

Anne / De KIndertelefoon

Hé dat was alleen een vraagje aan @NONONONO12 

Reputatie 3
Badge

Snik Snik Snik.  Ik heb nog nooit een relatie gehad . Alleen verkering.  Geld dat ook ???

zeker haha

Reputatie 3
Badge

De raarste 🤔🤔 moeilijk.  Ik denk dat de gênantste is dat mijn neef (nu 13 jaar)op bezoek ging naar mij en dat mijn ex dacht dat het mijn nieuwe vriendje was . Echt een hele uitleg Zucht

 

ja dat is inderdaad wel raar ja. 

 

Bij mij was het eig dat ik vroeger nog (in groep 5 ofzo) 

een relatie had (ofja gwn verkering haha) was ik met een meisje samen en die was dan ook verliefd op een vriend van mij en haar vriendin ook op mij en ja dat was dus een heel gedoe.

En toen  zijden mijn vriend en ik (omdat we nog jong waren) anders doen we gwn week week.

Jij mag haar een week en ik de andere en zo elk om de beurt haha, dus dat is wel grappig en raar.

 

Reputatie 7
Badge +19

@wilhelmavemela

@Emmalove

 

12. Blijf bij het onderwerp, ga niet off-topic.

Als een topic over een bepaald onderwerp gaat, begin dan niet over een ander onderwerp. 

Anne / De KIndertelefoon

Wat was hier off topic aan ze vroeg toch of het raarste in verkering ook geld? Maar sorry ik doe mijn best echt.

Reageer