Skip to main content

Hallo mensjes,
Sorry voor het lange bericht alvast maja,


Ik ben een jongen(14 jaar regio belgie) en zal maar meteen met de deur in huis vallen, ik heb al een jaar of 3 een crush op een meisje al van in het 6de jaar basisschool... ik vind haar echt mooi en ze is altijd super lief en behulpzaam! We zijn al een jaar of 4 bf's en echt super close en geven elkaar wel nog graag een knuffel of ze legt soms wel eens haar benen over de mijne en haar hoofd op míjn schouder en we slaapeb vaak eens bij elkaar(sleep over)wel int zelfde bed want we hebben beiden maar 1bed dat gebeurd bijna elke week wel eens. Ik heb het gevoel en iedereen zegt het ook dat zij ook gek is op mij. Ik zou haar natuurlijk graag uit vragen en heb met mijn 2beste vrienden en haar beste vriendin 'samengezeten' en dit is ons/mij plan:

15:30 we fietsen samen naar een stadje
16:00 we komen aan en maken een  wandeling en drinken mss wat.
17:30 Ik trakteer haar op iets om te eten bij een restaurantje
18:30 je kan daar bootjes huren(10euro/uur t.e.m. 1uur in de nacht met gratis kaarsen) en we varen wat rond op het water.
21:00 ik ga op 1 knie zitten met een ring(35euro max) en vraag of ze mijn vriendin wil zijn( Haar beste vriendin die ze al 10jaar kent zegt dat ze gek is op alle huwelijk en shizzle)

21:05 ze zei waarschijnlijk ja en we varen nog wat tot 23 uur met wat drinken.
23:15 we vertrekken met de fiets naar huis
23:45 we komen bij mijn huis aan (optioneel)ik speel nog wat piano in een romantische setting
00:30 we gaan samen slapen(niet sexueel)

Het zou geen probleem moeten zijn zo laat thuis te komen want mijn ouders zijn weg en we hebben al afgesproken met hazr ouders dat ze weer eens bij mij komt slapen.
Wat vinden jullie hier van? Alles is tot in de puntjes uitgerekend…

 

-Bericht in aangepast door De Kindertelefoon in verband met forumregel 6: Plaats op het forum geen persoonsgegevens-

Mooi om te lezen dat jullie huidige relatie zo goed is en dat je er zo mee bezig bent geweest. Het klinkt als een goed plan, maar komt wel wat idyllisch over.

Ik maak me vooral zorgen over het stukje met de ring. Als ze in ‘shock’ raakt kan dat best nog weleens ‘fout gaan’. Echter, ik ken haar natuurlijk niet en aangezien ze gek is op huwelijken en aanzoeken is het misschien juist wel een schot in de roos. Denk daar nog even goed over na.

Het maken van een plan is goed en je hebt het doorgerekend, maar houd wel in gedachten dat dingen anders kunnen lopen. Dat kan op een positieve of negatieve manier. Het helpt wel dat je ouders niet thuis zijn, dus je hebt alle tijd.

Wanneer heb je dit gepland staan? Alvast succes en plezier!


Mooi om te lezen dat jullie huidige relatie zo goed is en dat je er zo mee bezig bent geweest. Het klinkt als een goed plan, maar komt wel wat idyllisch over.

Ik maak me vooral zorgen over het stukje met de ring. Als ze in ‘shock’ raakt kan dat best nog weleens ‘fout gaan’. Echter, ik ken haar natuurlijk niet en aangezien ze gek is op huwelijken en aanzoeken is het misschien juist wel een schot in de roos. Denk daar nog even goed over na.

Het maken van een plan is goed en je hebt het doorgerekend, maar houd wel in gedachten dat dingen anders kunnen lopen. Dat kan op een positieve of negatieve manier. Het helpt wel dat je ouders niet thuis zijn, dus je hebt alle tijd.

Wanneer heb je dit gepland staan? Alvast succes en plezier!

Bedankt om te reageren!

Je hebt wel gelijk dat ze in shock kan raken maar ons leek het eerder een schot in de roos.

Ik hou er ook rekening mee dat de kans er natuurlijk bestaat dat ze nee zegt maar die lijkt ons heel klein door bovenste redenen en als iemand zegt dat we nog qt zouden zijn samen wordt ze helemaal rood.

Dus ja ik had het gepland op zondag 22 augustus.

Groetjes!


Je hebt wel gelijk dat ze in shock kan raken maar ons leek het eerder een schot in de roos.

Alright, jullie kennen haar natuurlijk beter dan ik/wij. :)

Ik hou er ook rekening mee dat de kans er natuurlijk bestaat dat ze nee zegt maar die lijkt ons heel klein door bovenste redenen en als iemand zegt dat we nog qt zouden zijn samen wordt ze helemaal rood.

Sounds good to me! Je weet het niet, maar er is inderdaad zeker een goede kans.

Dus ja ik had het gepland op zondag 22 augustus.

Alright, dat is al over 3 dagen! @NaamNietBekend zou jij eventueel nog iets willen reageren? Jij bent hier goed in haha 😅


Heyy

 

@NaamNietBekend zou jij eventueel nog iets willen reageren? Jij bent hier goed in haha 😅

Als ik heel eerlijk mag zijn zijn dit soort topics niet helemaal mijn dingetje😅 Naja in ieder geval ik zal mijn best doen☺️

 

Eigenlijk ben ik het wel eens met eenanoniemejongen1 en heeft die alles al verteld wat ik ook zou zeggen. Het is mooi een plan wat jullie hebben gemaakt en het plan klinkt naar mijn mening erg leuk (en ook wel romantisch💐), maar hou er wel rekening mee dat er altijd dingetjes kunnen veranderen of dingetjes tussen kunnen komen op het moment zelf. Houdt je niet volledig aan een enorm strakke en stipte planning, maar wees wel een beetje soepel en houdt altijd rekening met (onverwachte) veranderingen. Gebruik de planning zeg maar als een hou vast!

 

De ring zou misschien inderdaad een shock / verrassing kunnen zijn omdat het voor je vriendin misschien wel uit het niets komt, maar omdat ze hier volgens een vriendin wel erg fan van is kan het ook een heel leuk effect geven.. Jullie band klinkt erg hecht en ik denk dat de kans ook aanwezig is dat ze ja zegt, maar 100% zeker kunnen we het natuurlijk nooit weten en je moet er wel altijd een beetje rekening mee houden dat ze dit niet wilt en een pure vriendschap wilt. 

 

Ik heb helaas niet super veel verstand over relaties en liefde. Ik vind je plan oprecht heel erg leuk klinken, maar misschien zou je het stukje van de ring inderdaad nog even kunnen overleggen met je 2e beste vriend. Een simpel gebaar zoals een bos bloemen is misschien al genoeg om verkering te vragen en misschien komt dat iets minder schokkend over, maar ja overleg dat nog eventjes!
 

Je moet in ieder geval doen waar jij je goed bij voelt en als jullie denken dat ze een soort van huwelijksaanzoek leuk zal vinden moet je er voor gaan😉

 

Succes en alvast veel plezier! Hou je ons een beetje op de hoogte en laat je ons nog wel even weten hoe het is gegaan?🙂

 

Groetjes,

NaamNietBekend


@NaamNietBekend zou jij eventueel nog iets willen reageren? Jij bent hier goed in haha 😅

Als ik heel eerlijk mag zijn zijn dit soort topics niet helemaal mijn dingetje😅 Naja in ieder geval ik zal mijn best doen☺️

Oh dan heb ik een verkeerde inschatting gemaakt - op basis van je hulp bij mijn topic. Thanks either way voor je tijd en moeite! Ik denk dat de TS hier zeker iets aan heeft.


@NaamNietBekend  Bedankt om te reageren!


Super goed dat je al een heel plan hebt bedacht, je zei ook dat ze van romantiek hield. De enige tip die ik heb is: overdrijf het niet. Misschien kan het ook overrompelend werken, op een knie gaan, piano spelen etc. Ik zou het voor het vragen dus nog proberen wat simpeler te houden en dan afhankelijk van hoe het gaat kijken wat je verder gaat doen. Je kan wel plannen maken maar zorg dat je ook weet wat je moet doen als het niet volledig volgens plan gaat.

Succes!

Lucas


Reageer