Skip to main content

Dag mensen, 

In mijn vorig bericht heb ik he mijn plan uitgelegd, ze is nu even op toilet en heb nu wat tijd om even aan jullie te laten weten dat ze ja zei en ze het echt een van de beste nachten van haar leven vond. Alles verliep volgenden plan maar we zijn wel eerder naar huis moeten gaan omdat het hier in België echt str0nt weer is... Toen ik het vroeg begin ze te Wenen (van blijdschap) en ze gaf me een dikke knuffel en deed de ring aan en zei dat ze zo gelukkig was en dacht dat ik het nooit zou vragen. Het piano spelen heb ik er maar uitgelaten want na nat geregend te zijn had ik daar geen zin meer in🙃. We lagen al een half uurtje te knuffelen en toen keken we naar elkaar en hebben we echt gekust! Dat is dan ook al achter de rug 🙂 ik ben echt zo blij ik heb het gevoel dat ik drugs heb genomen ik ben echt high on life!!!

Bedankt alvast aan: @eenanoniemejongen1 @NaamNietBekend en @Lucassss en credit naar mijn beste vriend en haar beste vriendin om mij hier bij te helpen!

Ps: Don't do drugs, if you doin' it, stop it get some help!

-Michael Jordan

Ah hoe mooi! Fijn dat het zo goed gelukt is, have fun! Well done! En geen probleem!;)


@eenanoniemejongen1 

Dankje wel! 


Heyy

 

Wat fijn om te horen dat het zo goed is gegaan!

Je hebt het goed gedaan! Veel geluk en plezier gewenst met elkaar:blush:

 

Groetjes,

NaamNietBekend


@NaamNietBekend 

Bedankt!


Fijn om eens een succesverhaal te horen! Ik wens jullie veel plezier samen!

Lucas


Reageer