Goedenacht,
Ik ga jullie eens vertellen over mijn (toekomstige maar toch al huidige) vriendin. Ik heb haar dus zoals in mijn vorige topic ontmoet op een app genaamd ‘Discord’ (Dat is een app waar je kan bellen en chatten met vrienden). Al snel klikte het tussen ons twee, en hebben de eerste avond ook al aardig wat uurtjes gebeld. We merkten al snel dat we veel gemeen hadden, haha.. extreem veel.
Zo is ze bijvoorbeeld op de zelfde dag als mij jarig, en zijn onze meningen vrij wel het zelfde. Tot nu toe hebben we nog niet echt anders gedacht. Ik ga der binnenkort over 3 dagen, 11 uur, 43 minuten ontmoeten voor de eerste keer. Spannend, haha. We hebben al een hele planning staan. Met name extreem veel knuffels.
En nu wil ik nog even opscheppen over hoe geweldig ze is. Sinds moment 1 ben ik al gek op dr stem. Klinkt echt te chill. Na een paar dagen had ik der snapchat en kreeg ik een face reveal. En ja hoor, je zult het niet verwachten.. maar ze is wel knap hoor. Daar naast is ze ook nog super lief, schattig en nog veel meer. Het valt eigenlijk niet in woorden te omschrijven. Oeps.
Nouja goed, laat is weten wat jij vind van dit verhaal. Joejoe :)