Het lijkt net alsof mijn moeder een relatie heeft met mijn vriend

  • 25 December 2021
  • 2 reacties
  • 215 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hi iedereen! 

Ik heb een relatie met een jongen.  Hij is 19 jaar oud en ik zelf ben 17 jaar oud. Hij komt 2x in de week langs en we zitten dan gewoon bij mij thuis want ja lockdown enz… 

Het lijkt net alsof hij meer praat met mijn moeder dan met mij. Ook op whatsapp.. hun appen meer dan ik met hem. Bijv ik stuur hem een bericht en hij antwoord: '’Schat, ben even aan het appen met je moeder.'’ of dan zitten we op de bank en gaat hij mijn moeder vragen of hij erbij komt zitten om samen een film te kijken enz. Mijn moeder noemt hem lieverd, knapperd enz en dat vind ik ook een beetje raar. Wat nu? Vinden jullie dit ook raar of is dit gewoon normaal? Iemand help pls :D


2 reacties

Reputatie 5
Badge +3

WTFFF dat is echt niet normaal praat echt even met je moeder en zeg dat je het niet chill vind of vraag of je foto’s mag kijken op haar tel en kijk dan in hun gesprekken en confronteer ze ermee dit is echt raar

Badge

Klinkt alsof er meer speelt tussen je moeder en je vriend.. misschien geen relatie maar wel een seksuele verhouding. zou toch eens goed uitzoeken wat er speelt tussen die twee

Reageer