Skip to main content

Hallo, 

ik ben 18 jaar oud. Het is nu 5 weken uit met mijn vriendin waar ik een half jaar een relatie mee had. Ik merk dat ik er heel erg mee blijf zitten. Ik slaap er vooral erg slecht van. Ik zoek genoeg afleiding zoals, naar mijn vrienden gaan, sportschool en nog wel wat andere dingen. Op die momenten denk ik er niet aan maar als ik alleen ben krijg ik er een rot gevoel van. Ik heb het gevoel alsof er iets ontbreekt in mijn leven. Daardoor ben ik met andere meiden bezig. In deze periode, een paar dagen voel ik me wat minder rot maar als dit uiteindelijk weer klaar is voel ik me gelijk weer rot en slaap ik weer slecht. Ik begin hierna ook weer veel aan haar te denken. Aan de ene kant wil ik haar graag terug maar aan de andere kant denk ik dat het beter is dat het uit is omdat we gewoon niet goed voor elkaar waren. 
Heeft iemand iets wat hier eventueel tegen zou kunnen helpen? 

Hallo , dit overkomt echt iedereen dus maak je geen zorgen erover. maar het beste is om gewoon op jezelf te focusen , geen andere meiden als afleiding gaan gebruiken maar echt even met jezelf bezig gaan en die gedachtes van je niet meer te voeden. dat is meschien moeilijk maar het helpt echt wel , al het contact met dr even tijdelijk verbreken kan ook heel erg helpen 

-groetjes van Corvin/rattie , veel suc6


Reageer