Hey Pietertje,
ik snap precies hoe je je voelt. Mijn relatie van 2 jaar is afgelopen februari ook uitgegaan. Ik ben iets ouder dan jij en heb dit al eens eerder meegemaakt en je moet me maar geloven dat je het zo moet laten. Het is super lastig en het lijkt onmogelijk maar als zij het niet meer ziet zitten moet je dat accepteren. Je moet jezelf afvragen: “wil ik een relatie met iemand die dat zelf niet wilt”. Als je van haar houdt en haar gevoelens waarde toekent, snap je dat dat niet gaat werken. Het is even lastig in het begin maar uiteindelijk moet je er mee leren omgaan. Praat er moet je vrienden over, praat er over met mensen die je vertrouwt en wat je ook doet, zoek geen contact met haar. Behandel haar normaal als je haar wel tegenkomt, niet roddelen over haar, niet uit emotie domme dingen zeggen die met haar te maken hebben en move on. Ga leuke dingen doen, ga werken aan jezelf. Ik hoop dat je wat aan deze tip hebt! Veel succes en sterkte.
Groetjes,
Sjeale
hai, geweldige tip van @sjeale ! Ik steun die van harte! Lees de tip een paar keer en ohja, verdriet hebben mag en is heel normaal in zo'n situatie. Al je emoties zijn begrijpelijk jongen! Geef er soms maar eens aan toe en huil maar en wees boos en stomp in je kussen dat soort dingen. Ga hardlopen, doe dingen om je emoties kwijt te raken voor even. En volg vooral de tip van Sjeale! heel veel sterkte hoor!! wat jij vertelt betekent wel dat je een goede lieve jongen bent.
Doby X
@sjeale bedankt voor de tip, het gaat al veel beter
@Dobymeis13 heel erg bedankt voor de lieve woordjes