Vraag

het is uit

  • 23 April 2023
  • 7 reacties
  • 88 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Mn vriendje heeft t uit gemaakt en ik ben er erg verdrietig over. Ik weet nie goe wat ik hier tegen kan doen heeft iemand tips?


7 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Hey mop,

weetje wat het is, die jongen weet niet wat hij nu mist en je zal der echt overheen komen. Ik weet het is nu even moeilijk maar dat komt echt goed!

maak je jezelf niet te gek hiermee 

sterkte! 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Anoniempjepanda,

 

uhm huilen, lekker ff naar buiten (fietsen of sporten) en chocolade eten, maar ik weet niet of panda's chocola mogen 🙄, voor honden is het niet goed heb ik wel eens gehoord.

 

Ik wens je sterkte en misschien kun je het nu niet geloven, maar het wordt beter, maar je mag nu natuurlijk wel even verdrietig zijn.

 

Oh ja, ik heb ook nog wat tips gevonden, misschien heb je er iets aan.

 

https://nl.wikihow.com/Liefdesverdriet-verwerken

https://nl.wikihow.com/Afkomen-van-liefdesverdriet

 

Gr. MickeyMouse

@MickeyMouse 

 

Je kunt er niet heel veel aan doen, uithuilen en jezelf troosten met heel veel chocola en thee!

Weet niet of het helpt maar je hebt nu wel wat tijd om te kijken wat je met dat meisje op scouting wil, las zoiets in een ander topic? Dan denk je iig ergens anders aan.

Reputatie 7
Badge +9

Hard man, mensen verliesen is harstikke bagger. Maar als hij het heeft uitgemaakt. Zonder echte mening. Laat hem dan, de kerel heeft waarschijnlijk al "verkering" gevraagd aan iemand op omegle. 

 

Gare tijden. Hoop teminste dat je er over heen komt.

Drink water slaap minstens 9 uur neem warme douches en ga zwemmen in je lokale meer of zee

Reputatie 4
Badge +3

je komt er echt wel uit , gewoon goed voor jezelf zorgen en door gaan met het leven yk. je kan niet altijd stilstaan bij iets vervelends ookal raakt het je heel erg <33

Reputatie 7
Badge +15

wat vervelend, 

 

voor nu, jezelf lekker verwennen. chocolade, thee, een lekker warm bad, shoppen met vriendinnen, muziek luisteren…. je komt er wel overheen :)

 

Mij_Niet_Gezien

Ahhhhh wat is dat rot he. Dikke knuffel. Dit gevoel gaat over, maar je moet er nu ff doorheen.  Ik denk dat het niet voorbestemd was een dat er uiteindelijk iemand op je pad komt die beter bij je past. 

Reageer