het is ingewikkeld maar het gaat over een meisje

  • 14 May 2022
  • 1 reactie
  • 65 Bekeken

Badge

Hoii 

ik ben bas (niet echte naam) ik heb een paar probleempjes, en ik vroeg me af of jullie advies konden geven of me konden helpen. Ik vond dus in de eerste een meisje leuk en zij mij ook maar we hebben helaas nooit wat gekregen.. we spraken vaak af en we appte veel we belde veel, maar we kregen ruzie. Toen we ruzie kregen viel alles uit elkaar het was mijn fout het was echt heel dom van me. Ze had wat gedaan waarvan ze ze zij dat ik het had gedaan en ik werd boos, het was zo dom van me ik sprak haar niet meer en ik negeerde haar. en ongeveer 5maanden later had ik zo veel spijt het ik kon het niet meer ik heb sorry gezegd om alles daarna hebben we helaas niet meer gepraat. Uiteindelijk kwamen we in de zelfde vrienden groep te recht we spraken elkaar weer, en na een tijdje viel die groep uit elkaar en nu spreek ik haar niet meer. Het is al een tijd later en ik heb een vriendin gekregen,maar ik weet niet zeker of ik haar wel leuk vind want ik vind de gene nog leuk waar ik ruzie mee had. En ik weet niet wat ik moet doen want ik vind me vriendin wel leuk maar niet zo leuk. En ik weet het allemaal niet meer ik heb de hele tijd zo’n gevoel in me buik over de gene waar ik ruzie mee had. En ja ik weet niet wat ik moet doen 

als je me kan helpen heel erg bedankt!


1 reactie

Badge

hoi bas!

 

Ik zou op je gevoel afgaan. Als je de vriendin die je nu hebt niet echt leuk vindt, moet je haar niet “bedriegen” Ik zou proberen contact te maken, dat je een paar keer gaat afspreken etc. 

Veel succes!

Reageer