Skip to main content
Vraag

het is een rommmeltjee!! helppp

• April 25, 2025
  • 1 reactie
  • 52 Bekeken

May00
Forum|alt.badge.img+2

Ik weet niet wat ik moet doen . Ik heb een vriendje . Maar ben nu net vier dagen met een andere vriend in een huisje geweest. We slapen dus op een kamer met bedden naast elkaar. Deze vriend bleef volhouden dat hij me niet leuk vind. Mr dat gelooft mijn vriendje dus niet. En ik weet dat het helemaal het verkeerde idee  opwekt .en het was een ondoordachte keuze om deze vriend te vragen ,en niet mijn vriendje . Maar het contact was een tijd minder mijn vriendje vertelde me helemaal niks meer. En tot een week geleden ineens weer wel. En nu ben ik bang dat ik allemaal verkeerde keuzes ga maken .ik wilde het uitmaken omdat we niet meer praten en elkaar niet zagen. En nu doet hij ineensss heel lief en me heel veel appen. Kijk ik snap het mr nu weet ik niet of ik het moet uitmaken.

Ik ben bang dat hij straks weer afstand neemt. Ook gaat het mentaal niet goed met mij dus dit geeft veel stress .weet niet of dat een reden is om het uitmaken .

1 reactie

201anoniem
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • April 25, 2025

Hi may00

Ik zou met je vriendje proberen te praten over wat het met je deed dat Julie even niet meer zo veel praten. En dat je je schuldig naar hem voelde omdat je met die vriend op een kamer sliep. Als hij daar stom over doet en je je er naar over blijft voelen dan maak je het uit. Reageert hij zo lief als dat hij nu weer tegen je doet dan laat je het hoe het nu is. Misschien zat hij een tijdje niet zo lekker in zijn vel.

Ik zou ook echt goed proberen te luisteren naar je gevoel. En praat er misschien met een vriendin over.

Ik hoop dat je hier iets aan had:)

Groetjesss