Hoi ik ben een meisje van 14 jaar alleen zat ik een tijdje te twijfel if ik mijn allerbeste vriendin leuk vind en sinds we online les hebben heb ik me hier iets meer op gefocust en ben er achter gekomen dat ik haar leuk vind. En ik heb haar toen dus een tijdje niet gezien omdat we geen school hadden en omdat ze niet mee naar de paarden mocht en nu mag ze weer sinds een paar weken mee naar de paarden en toen Was ik laats bij haar om naar haar verzorg pony’s te gaan en toen gIngen we effe in het weiland drinken en in de tussen tijd zaten we telkens elkaars telefoon af te pakken en werd ik door de pony’s soms tegen haar aan geduwd en toen had ik heel erg het gevoel dat ik haar wilde zoenen en ik heb het al tegen haar gezecht een paar weken geleden dat ik haar leuk vind alleen valt zij op jongens en ik had dus dat gevoel dat ik haar wilde zoenen en een paar dagen later ging zij met mij mee naar mijn verzorgponys en toen had ik dat gevoel weer en ik moet mezelf dan zo tegen houden om haar niet te zoenen en nu weet ik effe niet wat ik moet doen
groetjes e.anoniempje
ps sorry voor dit lange onduidelijke bericht