het gevoel dat ik mijn allerbeste vriendin wil zoenen


Reputatie 1
Badge +1

Hoi ik ben een meisje van 14 jaar alleen zat ik een tijdje te twijfel if ik mijn allerbeste vriendin leuk vind en sinds we online les hebben heb ik me hier iets meer op gefocust en ben er achter gekomen dat ik haar leuk vind. En ik heb haar toen dus een tijdje niet gezien omdat we geen school hadden en omdat ze niet mee naar de paarden mocht en nu mag ze weer sinds een paar weken mee naar de paarden en toen Was ik laats bij haar om naar haar verzorg pony’s te gaan en toen gIngen we effe in het weiland drinken en in de tussen tijd zaten we telkens elkaars telefoon af te pakken en werd ik door de pony’s soms tegen haar aan geduwd en toen had ik heel erg het gevoel dat ik haar wilde zoenen en ik heb het al tegen haar gezecht een paar weken geleden dat ik haar leuk vind alleen valt zij op jongens en ik had dus dat gevoel dat ik haar wilde zoenen en een paar dagen later ging zij met mij mee naar mijn verzorgponys en toen had ik dat gevoel weer en ik moet mezelf dan zo tegen houden om haar niet te zoenen en nu weet ik effe niet wat ik moet doen 

groetjes e.anoniempje

ps sorry voor dit lange onduidelijke bericht 


4 reacties

Hoi

 

Je voelt het verlangen om je vriendin te zoenen, maar zij gaf aan op jongens te vallen. Toch wordt dit verlangen bij je sterker. 

 

Als ik het goed begrijp, heb je deze gevoelens besproken met deze vriendin. Hoe reageerde ze? Ook als de gevoelens niet wederzijds bleken te zijn, vind ik het goed dat jullie dit besproken hebben. Gevoelens voor jezelf moeten houden is namelijk vaak lastig. 

 

Aangezien je vriendin aangaf op jongens te vallen, lijkt de kans me klein dat ze ermee zal instemmen om te zoenen. Dat is jammer voor jou, maar aan de andere kant prettig dat je een fijne vriendschap behoudt. Het zou daarbij goed kunnen dat de verlangens om je vriendin te zoenen naarmate de tijd vordert verminderen. 

 

Uit je gevoelens gerust door ze bijvoorbeeld op te schrijven in een dagboek of in een topic, zoals je hier goed gedaan hebt. Op die manier hoef je er niet op je eentje met een vol hoofd mee te worstelen. Bespreek je gevoelens ook maar met je vriendin, als je het gevoel hebt met haar over deze dingen te kunnen praten. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 1
Badge +1

@Kenshin  je hebt het idd goed begrepen 

toen ik het tegen haar zij zij ze dat we we hele goede vriendinnen bleven en dat ze het niet heel erg vind 

Fijn dat ze jullie vriendschap zo waardeert. Denk je met deze gevoelens om te kunnen gaan, bijvoorbeeld door ze op te schrijven? 

 

Gr. Kenshin

Hey,

 

Wat knap dat je dit aan haar verteld hebt! Ik zit met hetzelfde en heb me er bij neergelegd, maar durf het echt niet te zeggen. Fijn dat jullie gewoon nog vriendinnen zijn. Ik snap wel dat de gevoelens er nog steeds zijn, die gaan niet zomaar weg. Misschien kun je er maar gewoon van genieten, het is je gevoel en je kunt er niks aan doen. Het gaat vast wel een keer over en tot die tijd is er niks aan de hand. Misschien wordt je wel een keer verliefd op een ander meisje en is het wederzijds ! 

 

Succes en hou je taai!

 

Liefs,

 

Brown Eyes

Reageer