het begint weer, spanning om af te spreken

  • 20 September 2021
  • 1 reactie
  • 51 Bekeken

Reputatie 4
Badge +4

Hey,

Ik heb nu al een tijdje niks meer geplaatst, want ik heb wel wat dingen te vertellen maar ik moet nog even goed kijken hoe ik het erin ga zetten!

maar ik heb wel een ander verhaal dat eigenlijk bestwel positief is:

ik weet dat er bij mij op school een jongen zit ik noem hem M, ik vind hem best knap en ik volg hem al op insta. Toen typte ik random zijn naam in op Snapchat en hij stond daar echt, dus toen had ik hem met een vriendin toegevoegd. Die vriendin kende hem al van de basisschool. Nou 5 dagen later voegde hij me en mijn vriendin pas toe. Ik begon gewoon met hem te praten, weetje wel het normale gwn in de chat enz. Maar ik merkte dat het wel anders was als met andere jongens waarmee ik voorheen snapte. Hij vroeg letterlijk de 1ste dag al om iets te gaan doen een keer, maar dan met mijn vriendin erbij. Daarna hadden we nog gepraat over werk en hij werkte dus in een stad waar ik die avond heen ging, hij werkte in een restaurant en hij zei zo van ja je kan wel hier komen eten, maar ik was te bang en ik was met mijn moeder, I mean als ik met vriendinnen was had ik het waarschijnlijk wel gedaan.  En ik heb geen werk dus hij zei toen zo van ja je kan ook bij mij komen werken. 
alleen soms deed ie een beetje raar hij deed niet antwoorden maar hij opende het wel en pas 2 uur later antwoorde hij. 
maar toen toen gebeurde het ik stuurde een foto van mijn hoofd met zo’n octopus knuffeltje en toen stuurde hij ook een foto van zijn hoofd, en zelfs filmpjes waarin hij praatte!!!

ik voelde me toen niet zo goed, ik voelde me verdrietig en ik heb het hem gewoon vertelt: dat ik een lastige periode achter de rug heb en dat ik me niet fijn voelde hij snapte het best goed en probeerde me op te vrolijke!!! (Ik weet niet of het zo slim was om hem zo snel iets te vertellen want ik heb  hem nu op snap voor 5 dagen). Maar ik moest het gewoon ergens kwijt-

maar oké vandaag (maandag) was ik met hem aan het snappen in de pauze en toen vroeg hij dus ‘vanmiddag stad??’, MAAR IK MET MIJN DOMME HOOFD ZEGT NEE- omdat ik gwn te bang was en ik heb nog steeds nog nooit tegen hem gepraat in het echt dus om gelijk iets te gaan doen ja idk, ik was gewoon bang dat ik het zou verprutsen of dat het awkward zou worden, want dat heb ik wel is vaker meegemaakt. Dus het was meer de spanning die overheerst. Want aan de andere kant was ik ook helemaal aan het fantaseren over dat ik bij hem was enz enz… 

maar het punt is dus dat hij dit al vaker heeft gedaan en dit is mijn eerste keer dat ik dit meemaak like I’m scared. Dus ik weet gewoon niet wat ik moet doen, ik heb tegen hem gezegd dat ik nog niet ready ben, maar ik ben bang dat ik het nu verprutst heb. 
 

OKe even iets heel randoms maar is het raar als we met zijn tweeën zouden afspreken bij de wc tijdens een les en dan ff kletsen en dan weer weg? Is dit normaal wat ik zojuist bedacht heb of nee-.

en kan iemand me helpen met die spanning of heeft iemand tips ofz.

 

groetjes jE gUrL dIe NiKs KaN
 

 


1 reactie

Reputatie 5
Badge +5

Hoi, ik denk dat je bet echt overschat... volgensmij ist gwn slontaniteit van M. Of hij vind je leuk of hij heeft het gwn leuk met je. Als je met hem gaat afspreken zou die echt niet veel anders doen. Ik zou met die gedachten heen gaan. Volgensmij moet het dan we goedkomen 😅👍🏼

Reageer