Hallo! Ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen. Eerst via snap maar toen zat hij ook nog eens op mijn nieuwe school. Toen ik hem voor het eerst zag wou hij een knuffel dus hij kreeg die ook. Snel daarna werden we al best close en kregen we fix. Mijn 2 beste vriendinnen zaten al 2 jaar bij hem in de klas dus kenden hem wel goed. Ze zeiden altijd hij is fuckboy niet waart enzo. Maar hoe meer ik met hem praatte hoe meer hij over zich zelf (heftig verleden) ging vertellen. Ik vond dit zo zielig. Ik kon niet gemeen tegen hem zien. Hij had onder andere ook zelfmoord neigingen. Na een tijde leuk te hebben gaf hij toe dat hij me leuk vond. Ik vond hem eig niet echt leuk dus ik zei gwn echttt. Want ik “fakte” m’n feelings omdat ik het gwn zo zielig vond. Na een tijd veel praten/afspreken heb ik toe gegeven dat ik geen gevoelens voor hem had. Hier had ik zoveel spijt van. Hij zei dat hij bij een brug was en hij zich zelf daar vanaf gooien en Verdrinken enz. Ik kon op dat moment niet naar hem toe. Dus ik stress ik zijn bestf dmme bellen. Hij snel naar hem toe gegaan. Bleek dat hij aan het huilen was en niks ergs van plan was. Een jongen die gwn huilt! Had dit nooit verwacht van deze “playboy”. M’n bestf zei het blijkt dat hij real met je was. Maar ik wou geen cc (contact) meer met hem. Ik was er klaarmee. Al onze on nodige discussies , zijn onnodig irritant gedrag wat me boos maakte. Was er klaar mee. Ik had hem al 2 kansen gegeven nadat hij het had verkloot. Dus ik verwijderde hem van snap. Niet snel daarna voegde ik hem meer toe , ik kon gwn niet zonder hem! Die dag daarna ging naar buiten met mijn beste vriend. Hij pakte m’n tel en ging tegen de jongen zeggen je laat (mijn naam) met rust en nog allemaal andere dingen. Hij trekte zich daar niks van aan want hij en m’n bestf hadden altijd al ruzie. Dus ik verwijderde hem alweer van snap. Hij appte me nog en ik maakte hem duidelijk dat ik geen cc meer wou. Hij ging allemaal dingen zeggen om te slijmen ( je bent belangrijk ik denk elke dag aan je ik huil om jou ga niet weg.) toch wou ik niks meer met hem te maken hebben. Ook omdat hij een overbesekste jongen was. Dacht alleen maar aan billen tieten en seks. Maar vandaag kwam ik hem 2 x tegen op school. Hij staarde me zo erg aan waardoor ik het zielig vond dat ik hem weer pijn had gedaan. Dus ik weet nu niet wat ik moet doen. Nog een x voegen of het echt gaan laten?