Vraag

hem vergeten of terug gaan?

  • 9 November 2020
  • 3 reacties
  • 105 Bekeken

Badge

Hallo! Ik heb een paar maanden geleden een jongen leren kennen. Eerst via snap maar toen zat hij ook nog eens op mijn nieuwe school. Toen ik hem voor het eerst zag wou hij een knuffel dus hij kreeg die ook. Snel daarna werden we al best close en kregen we fix. Mijn 2 beste vriendinnen zaten al 2 jaar bij hem in de klas dus kenden hem wel goed. Ze zeiden altijd hij is fuckboy niet waart enzo. Maar hoe meer ik met hem praatte hoe meer hij over zich zelf (heftig verleden) ging vertellen. Ik vond dit zo zielig. Ik kon niet gemeen tegen hem zien. Hij had onder andere ook zelfmoord neigingen. Na een tijde leuk te hebben gaf hij toe dat hij me leuk vond. Ik vond hem eig niet echt leuk dus ik zei gwn echttt. Want ik “fakte” m’n feelings omdat ik het gwn zo zielig vond. Na een tijd veel praten/afspreken heb ik toe gegeven dat ik geen gevoelens voor hem had. Hier had ik zoveel spijt van. Hij zei dat hij bij een brug was en hij zich zelf daar vanaf gooien en Verdrinken enz. Ik kon op dat moment niet naar hem toe. Dus ik stress ik zijn bestf dmme bellen. Hij snel naar hem toe gegaan. Bleek dat hij aan het huilen was en niks ergs van plan was. Een jongen die gwn huilt! Had dit nooit verwacht van deze “playboy”. M’n bestf zei het blijkt dat hij real met je was. Maar ik wou geen cc (contact) meer met hem. Ik was er klaarmee. Al onze on nodige discussies , zijn onnodig irritant gedrag wat me boos maakte. Was er klaar mee. Ik had hem al 2 kansen gegeven nadat hij het had verkloot. Dus ik verwijderde hem van snap. Niet snel daarna voegde ik hem meer toe , ik kon gwn niet zonder hem! Die dag daarna ging naar buiten met mijn beste vriend. Hij pakte m’n tel en ging tegen de jongen zeggen je laat (mijn naam) met rust en nog allemaal andere dingen. Hij trekte zich daar niks van aan want hij en m’n bestf hadden altijd al ruzie.  Dus ik verwijderde hem alweer van snap. Hij appte me nog en ik maakte hem duidelijk dat ik geen cc meer wou. Hij ging allemaal dingen zeggen om te slijmen ( je bent belangrijk ik denk elke dag aan je ik huil om jou ga niet weg.) toch wou ik niks meer met hem te maken hebben. Ook omdat hij een overbesekste jongen was. Dacht alleen maar aan billen tieten en seks. Maar vandaag kwam ik hem 2 x tegen op school. Hij staarde me zo erg aan waardoor ik het zielig vond dat ik hem weer pijn had gedaan. Dus ik weet nu niet wat ik moet doen. Nog een x voegen of het echt gaan laten?

 


3 reacties

Hij heeft met je hersenen gefucked, laat het niet weer gebeuren. Nee oprecht. Laat gaan. Neem mijn logica gewoon even in je op, en doe ermee wat je wilt: laten we zeggen dat het meeste van zijn heftige verhalen klopt. Sneu voor hem. Kut. Zielig. Het is onmogelijk om dan niet emotionally invested in iemand te raken. Maar dat is ook hoe er met je is gespeeld. Expres of per ongeluk, als hij zegt van een brug te springen omdat hij zich kut voelt door jou, en jij weet wat zijn verleden is (als het klopt), dan weet je als hem zijnde zeker dat jij komt. Hij verteld je dit allemaal zodat je hem 100% zeker aandacht en liefde geeft. Daarom twijfel ik ook over zijn oprechtheid over zijn verleden, en over zijn oprechte gevoelens. Wat ik hier uit opmaak is namelijk een schreeuw om aandacht vanuit compulsief liegen. Hij houdt je aan een lijntje, door je allemaal vreselijke dingen over hem te vertellen. Zet het uit je hoofd. Niet omdat het je niet boeit. Maar omdat je hem niet kan helpen en je bezig moet zijn met jezelf. Laat hem jou niet meetrekken naar zijn wereld. Je kan hooguit adviseren om professionele hulp te zoeken. Meer kan je niet doen. 

Badge

Sorry maar ik denk persoonlijk dat hij echt een fuckboy is…

Hij is erg gemeen aan het omgaan met je gevoelens als ik het zo hoor, Maar ik ken hem niet persoonlijk dus ik heb niet het recht om het te beloven. Ik denk dat je hem beter met rust kan laten, misschien even niet aan hem denken en over een paar weken vraag je jezelf.…

Bwn ik blij bet de beslissing die ik gemaakt heb…

Zo ja dan is dat helemaal super!!! 

Zo Nee.... Dan kan je beter nog een keer goed nadenken over de situatie…

Ik heb zelf Erg ernsige Zelfmoord problemen…

En merk heel erg vaak dat mensen om aandacht te krijgen zeggen dat hun last hebbwn van dat soord problemen.... Ik herken zelf meteen als iemand ook dit soort problemen heeft…

Dus tegen mij kunnen ze niet liegen…

En helaas word hoer vaak misbruik van gemaakt alleen maar voor aandacht.

 

Hopelijk heb je er wat aan!!!

Veel succes🍀

Groetjes 

Badge

Ik sluit me aan bij wat iedereen hier boven zegt masr ik wil nog ff zeggen, je bent gek toxic als je gaat zeggen “ik ga van een brug springen” omdat jij eerlijk bent. Onthou dat want das echt niet okay als iemand dat zegt en dat moet ook zeker geen reden zijn om met hem blijven om te gaan.

Reageer