Skip to main content
Vraag

Help: ze negeert me

• July 14, 2026
  • 4 reacties
  • 31 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heey, ik ben 14 en een tijdje geleden heb ik gezegd tegen een meisje dat ik haar wel leuk vind waarop ze terugstuurde dat ze mij ook wel leuk vind en beter wil leren kennen, ik stuurde haar dat als er eens kon of wou afspreken ze het altijd mocht laten weten, week later heb ik nog steeds geen reactie, heb vandaag nog eens gestuurd en gevraagd of ze op xxxx vrij was. Ze is altijd "laatst gezien 7min geleden" of "laagst gezien 48min geleden".... en toch antwoord ze niet. Like... hoe pak ik dat best aan?

4 reacties

Kingboy
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 15, 2026

Hey ​@Speciaal !

Het is idd best vervelend als iemand niet reageert op je berichten, maar soms hebben mensen tijd nodig om te reageren of ze lezen er over heen.                                 Ik zou het iniedergeval hier bij laten aangezien je al 2x het initiatief hebt genomen om haar te appen, als je veel appjes naar haar stuurt zonder reactie kan dat overkomen alsof je ‘achter haar aan zit’.

PS: heeft ze wel de berichten gelezen ??

Met vriendelijke groet en een knuf van ​@Kingboy 👑

Forum|alt.badge.img
  • Topic-opener
  • Weet de weg
  • July 15, 2026

Eeeuh... hoe kan ik zien op snapchat of ze het heeft gelezen? Ik ben niet echt goed met internet en gsm dingetjes, voel me soms een opa 😅

Jesth Roque
Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • July 15, 2026

Alsjeblieft, laat je blijdschap niet van haar afhangen. Als zij niet reageert en jij voelt je daardoor de hele dag vervelend, dan is het tijd om wat afstand te nemen. Ik had hetzelfde, meerdere keren, en ik bleef toch doorgaan, dus als je merkt dat dit je energie vreet, stop alsjeblieft voordat je jezelf pijn doet.

Dit soort mensen zijn chronisch online, hun telefoon zit als het waren aan hun hand vastgelijmd. Ze zien het binnenkomen, ze lezen het, maar besluiten niet te reageren. Kijk altijd naar acties, niet naar woorden, dat is ook iets dat ik had moeten leren.

En op SnapChat is het heel gemakkelijk om je te negeren, iemand is je dan vaak aan het halfswipen als ze meerdere dagen niet reageren of het bericht openen. Als er "afgeleverd" staat, betekend het dat het bericht is verstuurd en bij de ander is aangekomen, maar niet gelezen. "Geopend" betekend dat het bericht is geopend en gelezen. Halfswipen is iets waarmee iemand de chats kan lezen zonder het bericht op "geopend" te zetten.

Niet achter haar aan rennen, niet omdat je dan je kansen verpest, maar omdat je energie geeft aan iemand die het niet verdiend.

Als zij jou besluit te negeren is ze jou energie niet waard. Je denkt misschien nu nog: "Het kost me geen energie", maar op een dag lig je in je bed, zo uitgeput.

Ik zeg niet dat het bij iedereen zo is, maar gewoon dat je echt moet opletten met dit soort mensen, stoppen wanneer je merkt dat het eenzijdig contact geworden is.

Kingboy
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • July 16, 2026

Als het goed is staat er “geopend” of “afgeleverd” bij de persoon op het chat-overzicht, ik weet dit niet helemaal zeker want ik gebruik Snapchat niet vaak.. 

groetjes ​@Kingboy 👑🤞🏼