Ik heb nu ongeveer een weekje met m’n vriendin we hebben erg druk dus hebben elkaar nog maar 1x gezien mr als ik der zie weet ik nooit echt wat ik moet zeggen enz hebben jullie tips om het gezellig en minder ongemakkelijk te maken?
De eerste maand is het meestal een beetje ongemakkelijk, dus het is best normaal. Toen ik en mijn vriendje net hadden was het ook zwaar ongemakkelijk, het helpt wel om veel tijd vrij te maken want dan kan je een beetje loskomen en aan het eind van de dag is het dan allemaal minder eng.
Je kan een serie/film samen kijken, dan hoef je geen hele gesprekken te houden maar kan je wel bij elkaar zitten/knuffelen. En kan je daarna over de film praten. Ook kan je wandelingen maken, het is wat makkelijker om dan gesprekken te hebben en je hoeft elkaar niet de hele tijd aan te kijken, en geef haar complimenten (wel gemeende) over hoe haar haar zit/kleding/make-up en probeer te letten op de details! En toon interesse in haar hobbies/passies en vraag haar erna, grote kans dat ze het leuk vind om je daarover te vertellen!
hopelijk helpen deze tips een beetje, en succes
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.