Vraag

Help pls snel


Badge

ok dus in een vorig topic heb ik verteld over mijn langeafstandsrelatie, nou ze was dus naar een kamp gestuurd door haar moeder en ik probeerde dat kamp te bereiken om te vragen of het goed met haar gaat, maar ze denken dat ik een pedofiel ben en ze hebben haar moeder op de hoogte gesteld en nu krig ik allemaal mails dat ze naar de politie en fbi gaat terwijl ik heb aangegeven dat ik haar ken en dat ik geen pedofiel ben help wat moet ik doen ik ben eerlijk gezegd best bang


15 reacties

De meid in kwestie heeft zelf ook een stem toch? De politie kan je vrij weinig maken als alles gewoon legaal is gegaan.

Wellicht kan het helpen om de moeder even te mailen/bellen om alles duidelijk uit te leggen. Ze is waarschijnlijk simpelweg wat overbezorgd; wat opzich niet gek is als je elkaar alleen via online kent. (Daar zit toch wel een beetje een (terecht) stigma op.)

Badge

De meid in kwestie heeft zelf ook een stem toch? De politie kan je vrij weinig maken als alles gewoon legaal is gegaan.

Wellicht kan het helpen om de moeder even te mailen/bellen om alles duidelijk uit te leggen. Ze is waarschijnlijk simpelweg wat overbezorgd; wat opzich niet gek is als je elkaar alleen via online kent. (Daar zit toch wel een beetje een (terecht) stigma op.)

ja ik heb haar 2x gemaild dat ik geen pedo ben enzo, gewoon rustig uit geprobeerd te leggen.  mijn vriendin zit dus op dat kamp maar dat is een no phone zone. dus zij weet nog van niks. de moeder en mijn vriendin hebben niet echt een goede band, dus ik was al een beetje verbaasd hier over

Badge

De meid in kwestie heeft zelf ook een stem toch? De politie kan je vrij weinig maken als alles gewoon legaal is gegaan.

Wellicht kan het helpen om de moeder even te mailen/bellen om alles duidelijk uit te leggen. Ze is waarschijnlijk simpelweg wat overbezorgd; wat opzich niet gek is als je elkaar alleen via online kent. (Daar zit toch wel een beetje een (terecht) stigma op.)

ja ik heb haar 2x gemaild dat ik geen pedo ben enzo, gewoon rustig uit geprobeerd te leggen.  mijn vriendin zit dus op dat kamp maar dat is een no phone zone. dus zij weet nog van niks. de moeder en mijn vriendin hebben niet echt een goede band, dus ik was al een beetje verbaasd hier over

dat ze zo tekeer ging en gestressd was, want dat heeft ze nog nooit gedaan. als ik met mn vriendin videobel, hoor ik haar moeder altijd schreeuwen enzo

 

Klinkt ontzettend gezellig… even afstand nemen voor nu. Moeders lijkt behoorlijk streng te zijn. Wellicht verstandig om eerst even te wachten totdat je vriendin weer uit dat kamp is; op dit moment kan je immers toch niks met haar doen en levert elke poging alleen maar gedoe op. Is er een einddatum?

Badge

Klinkt ontzettend gezellig… even afstand nemen voor nu. Moeders lijkt behoorlijk streng te zijn. Wellicht verstandig om eerst even te wachten totdat je vriendin weer uit dat kamp is; op dit moment kan je immers toch niks met haar doen en levert elke poging alleen maar gedoe op. Is er een einddatum?

dit weekend of volgend weekend niet zeker wanneer precies. maar ik ben bang dat die moeder echt wat gaat doen. ik heb genoeg voorbeelden van dingen waarmee ze begon te dreigen tegenover mn vriendin die ze uiteindelijk toch echt heeft gedaan. btw thanks dat je zo mee denkt

 

Alright, even helder nadenken. Wat gaan ze jou als minderjarige in godsnaam maken? Hooguit zou ze naar de politie kunnen gaan, maar de FBI is echt kansloos. En dan nog, als jij gewoon aan kan tonen dat je minderjarig bent en wellicht (een van) je ouders er bij betrekt, is er echt niet zoveel (lees: niets) aan de hand op strafrechtelijk gebied.

Wat betreft de houding van de moeder; ja dat is niet zo best. Sommige ouders zijn nu eenmaal zo. Wellicht in het helpen als je je een keer aan haar voorstelt - in real life als dat mogelijk is. Ben je nu in de VS?

Badge

Alright, even helder nadenken. Wat gaan ze jou als minderjarige in godsnaam maken? Hooguit zou ze naar de politie kunnen gaan, maar de FBI is echt kansloos. En dan nog, als jij gewoon aan kan tonen dat je minderjarig bent en wellicht (een van) je ouders er bij betrekt, is er echt niet zoveel (lees: niets) aan de hand op strafrechtelijk gebied.

Wat betreft de houding van de moeder; ja dat is niet zo best. Sommige ouders zijn nu eenmaal zo. Wellicht in het helpen als je je een keer aan haar voorstelt - in real life als dat mogelijk is. Ben je nu in de VS?

was ik maat in de vs om eerlijk te zijn, maar nee, k ben r dus niet. hier komt dus weer een probleem naarboven ( 2 eigenkijk ) 1. dee afstand en 2. ik ken haar moeder niet, mn vriendin heeft nog nooit over me verteld en ik heb ook nog niks gezegd tegen mijn ouders want vooral mn vader ben ik een beetje bang dat ie t niet goed vind maar ik denk dat hij het wel snapt

Ah, stukje miscommunicatie; ik dacht dat je daadwerkelijk naar het kamp was gegaan. Misschien kan je een filmpje maken waarin je alles uitlegt? Getypte letters geven natuurlijk geen vertrouwen - al helemaal niet bij dit soort types. Het helpt niet mee dat je vriendin nog nooit over je heeft vertelt. Heb jij dit andersom wel gedaan?

Badge

Ah, stukje miscommunicatie; ik dacht dat je daadwerkelijk naar het kamp was gegaan. Misschien kan je een filmpje maken waarin je alles uitlegt? Getypte letters geven natuurlijk geen vertrouwen - al helemaal niet bij dit soort types. Het helpt niet mee dat je vriendin nog nooit over je heeft vertelt. Heb jij dit andersom wel gedaan?

nope ( had ik ook in het vorige bericht gezegd ) ik heb nognooit aan mn ouders verteld, ben zeker van plan om dit binnekort te doen maar ik wilde wachten totdat ze terug is zodat ze gelijk kunnen ontmoeten en waarvoor mijn vader bang is : dat t geen 48 jarige gozer is. dat filmpje is weldegelijk een goed idee trouwens, maar ik denk dat t misschien handiger is om morgen verder te kijken. 

Badge

OK SLECHT NIEUWS @eenanoniemejongen1 

 

ik krijg net ineens random een bericht van een vriendin dat de fbi naar dat kamp komt ofzo en dat ik weg moet en moet gaan verstoppen ofzo ik weet niet wat ik moet doen help

Badge

OK SLECHT NIEUWS @eenanoniemejongen1 

 

ik krijg net ineens random een bericht van een vriendin dat de fbi naar dat kamp komt ofzo en dat ik weg moet en moet gaan verstoppen ofzo ik weet niet wat ik moet doen help

en ze heeft me zojuist geblokkeerd

ik ga niet liegen ik ben best wel heel bang

Reputatie 7
Badge +4

Hey @kaasknabellaar 

Kaasknabellaar misschien heb je te veel films gezien, maar de FBI is alleen voor Amerika en ja, ze pakken ook criminelen op die in het buitenland zitten maar alleen als die iets hebben gedaan in Amerika.

Verder als de politie je zou oppakken dan zien ze toch meteen dat je geen 46 jarige man bent? En je hebt een aanklager nodig je vriendin. Die gaat toch nooit zeggen ja mijn vriendje die niet 46 is en ik gewoon goed kent is echt een pedofiel.
Maak je alsjeblieft geen zorgen het is onnodig.

Ben je toch weer bang dat er iets gaat gebeuren misschien helpt het om de kindertelefoon te bellen een volwassenen die het je verteld kan beter zijn dan mensen op het forum.

Veel succes en er is niks aan de hand

Groetjes NV

Ik krijg net ineens random een bericht van een vriendin dat de fbi naar dat kamp komt ofzo en dat ik weg moet en moet gaan verstoppen ofzo ik weet niet wat ik moet doen help

Ze gaan echt geen internationale operatie opzetten om jou te pakken. Zoals NaamVergeten al zegt, als er al iets gebeurt, dan kan je zeer gemakkelijk aantonen dat je minderjarig bent en dus geen pedofiel. De ergste straf die je kan krijgen is een contactverbod; dat zou natuurlijk klote zijn, maar geen drama op strafrechtelijk gebied - voor zover ik weet.

Kortom: doe gewoon rustig, leef je leven zoals je dat normaal leeft en dan komt het allemaal goed. Houdt wel even je mail en telefoon in de gaten voor het geval de politie (of eventueel de FBI) wel contact met je opneemt. Dan moet je natuurlijk wel gewoon meewerken.

Overigens lijkt het me wel handig om je ouders nu even te gaan informeren want als er daadwerkelijk gedoe komt, dan zal de politie echt niet alleen met jou in gesprek gaan. 

Badge

UPDATE:

 

ze is inmiddels terug en alles is goed,  ik heb zelf niks meer gehoord qua politie enz, dus ik denk dat t klaar is daarmee!

 

Iedereen heel erg bedankt voor het meedenken!

Ze is inmiddels terug en alles is goed,  ik heb zelf niks meer gehoord qua politie enz, dus ik denk dat t klaar is daarmee!

Mooi, nog even laten rusten en dan kan je later met je vriendin bespreken hoe je het eventueel gaat doen qua voorstellen. Andersom kan ook: haar eerst voorstellen aan jouw ouders. Succes! :)

Reageer