Vraag

HELP!! partner en beste vriend hebben een pesthekel aan elkaar

  • 20 September 2021
  • 2 reacties
  • 53 Bekeken

Badge

Hey hey allemaal,

ik zit in een erg moeilijke tijd en ga amper meer naar school maar alsof het niet genoeg is raak ik mijn beste vriend kwijt, ik leg wel even uit:

 

ik heb een gezonde gezonde relatie voor meer dan 3 maanden, ik en mijn partner zijn erg gelukkig, ik mijn beste vriend en mijn partner waren erg goede vrienden met z’n 3en!!  Tot een paar dagen geleden, mijn partner gaf aan dat hun niet zo comfortabel was met een manier waarop ik en mijn beste vriend humor hebben. Ik ben vrij makkelijk in wat mensen aangeven en wil dat iedereen zich gelukkig voelt!! Dus ik ging het doorgeven aan mijn beste vriend dat we dat moesten verminderen. Daar ging hij echt erg slecht mee om, hij werd boos en antwoorde kortaf, hij reageert vaak boos als iets niet gaat zoals hij het wilt. Naast dat ging hij een tiktok maken over hoeveel hij de koppels haat die hij kent (ofterwijl ons) dat weet ik erg zeker aangezien hij het in de comments nog een keer zei. Mijn partner was daar erg boos over en ging naar mijn beste vriend om te vragen over het over ons ging en zoja dat dat niet echt fijn is… ik was daar mee eens ik vond het ook erg kinderachtig van  hem :/ mijn beste vriend werd daar super boos van en zei dingen tegen mijn partner die niet oké zijn zoals “ik hoop dat je hele familie kapot gaat” of “ ik hoop dat je dood gaat” dat vond ik erg kut maar aangezien hij mij  voor mijn gevoel erg onder controle heeft durfte ik er niets van te zeggen.

 

mijn “beste vriend” is ook niet echt goed verder, hij heeft me gemanipuleerd met blijven met zelfmoord, ook heb ik meerdere keren hem gered van zichzelf vermoorden. Ook liegt je vaak over dingen en word je snel boos en laat ie me schuldig voelen als ik niet kan afspreken of logeren. Hij heeft ook 3 mensen vermoord en dat met trots zowat aan mij vertelt (van gebouw afduwen en zelfmoord aanpraten), daar werd ik best bang van. Hij kan ook geen medelijden hebben met andere mensen, hij is altijd de zielige en we kunnen het altijd alleen maar hebben over hoe zielig hij is. Hij zet ook vaak mensen tegen me op, maar ik moet zowat wel bij hem blijven aangezien ik de enige ben die hij nog heeft en hij zich anders gaat afmaken. Kort gezegd is hij niet een hele goede vriend geweest en heb ik erg last van het feit dat ik zowat vast zit.

 

mijn partner vind dat ik hem moet blokkeren voor mijn eigen bestwil aangezien ik soms erg aan z’n daden lijd.

 

hij heeft mijn partner nu overal op geblokkeerd en leugens verteld over dat mijn partner hem wilt vermoorden terwijl ik de chatberichten heb gezien. Ik negeer hem nu voor even omdat ik niet weet wat ik wil doen, ik ben erg boos op hem en voel me erg kut door hem, maar ik ben ook bang om hem te verlaten voor dat ie zichzelf gaat vermoorden en mijn leven enorm te verzieken ( zoals leugens over me verspreiden of me aanpraten dat ik de slechterik ben) ik ben erg bang  en weet echt niet wat ik moet doen,

 

Groetjes, mij <3

 


2 reacties

Badge

Hi voor als je dit ziet, het is uit tussen mij en m’n partner en idk dus maakt niet meer uit :(

Reputatie 5
Badge +4

Ik begrijp via je topic dat je helemaal vast zit ik begrijp je je wilt geen vrienden meer met hem zijn maar als hij zelfmoord pleegde voelt het net alsof jij het heb gedaan. Ik heb even een site opgezocht die gaat over je vriend opnemen in een kliniek.https://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/hoe-kan-ik-iemand-laten-opnemen/ (Ik weet niet of je dat wilt maar het lijkt mij de beste oplossing) 

Groetjes Lucky  

Reageer