Vraag

help, noodsituatie

  • 27 May 2022
  • 4 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hi! ik heb een probleempje,

ik ben zojuist op snapchat gevoegd door de broer van de jongen die ik leuk vind, via zoeken. ik weet niet of ik hem terug moet voegen. 

(even wat context over die jongen die ik leuk vind: hij zit bij mij in de klas, en we snapten sinds begin maart. het waren geen gesprekken, maar wel veel foto’s van (delen van) ons gezicht. sinds 2 weken laat hij mij op afgeleverd staan, maar hij is wel dagelijks heel vaak online. wel heb ik de afgelopen  tijd op school veel kort oogcontact met hem, en woensdag heel lang. hij heeft alleen nog steeds mijn snap niet geopend.)

nu ben ik dus net toegevoegd op snapchat door zijn broer, via zoeken. ik weet dus niet of ik hem terug moet voegen. dit zijn de scenario’s waarvan ik denk dat het de reden is dat hij me toegevoegd heeft:

- CrUsH (haat dat woord) heeft over me verteld en broer was nieuwsgierig dus voegde me toe

- crush heeft aan broer verteld dat hij gemerkt heeft dat ik hem leuk vind, maar crush wil dat niet en heeft broer op mij af gestuurd om boos te komen doen

- crush durft geen gesprek te voeren dus vraagt broer ervoor

ik weet niet of er nog meer scenario’s zijn, maar weet iemand wat ik moet doen/wat dit kan zijn? 

Lieve groetjes van mij <3


4 reacties

Reputatie 1
Badge

Update, ik heb hem teruggevoegd en denk dat ik zo iets ga zeggen van “hi, ken ik jou?” oid :)

Badge

Je maakt het jezelf ingewikkeld. Ik zou gewoon naar je crush toe gaan en het rechtuit vragen. Dan is je hele probleem meteen opgelost.

Reputatie 5
Badge +1

Zoals @Geen ervaring ook al zegt, je maakt het jezelf heel ingewikkeld. Vraag anders gewoon aan die broer waarom hij je heeft toegevoegd ofz

Reputatie 3
Badge +2

Terug toevoegen

Reageer