Skip to main content

Hoi, ik heb ongeveer 6 maanden een realtie met mijn vriend en soms geeft hij mij de ick. Ik hou nog wel van hem maar hij doet soms best kinderachtig en bijvoorbeeld als ik boos ben heb ik het gevoel dat hij het over hem wil maken enzo en ik weet niet zo goed wat ik hier mee moet. Hij zegt dan wel sorry ervoor maar dan doet hij het de volgende keer weer. Voordat we verkering hadden zei hij dat hij depressief was en heel erg desperet was en nogsteeds heeft hij soms dat hij heel erg gaat overdenken of dat hij niet zo blij is. Ik heb het gevoel dat ik steeds minder gevoelens voor hem krijg maar ik ben bang dat als ik het uit maak dat hij weer depressief word of heel erg geraakt en dat wil ik niet want dat is natuurlijk niet leuk. En het kan nog erger: Ik denk dat ik een van zijn vrienden leuk vind. Hij heeft 2 vrienden waarvan een de ex is van mijn vriendin (hij heeft het uitgemaakt) dus ik kan het niet maken dat ik hem vraag om een relatie te hebben en dan is er nog een vriend die ik misschien ook leuk vind en die zit bij mij in de klas enzo en zei een keer dat als mijn vriend die ik nu heb niet zou bestaan dat hij mij misschien om verkering zou vragen(ik weet niet zeker of dit waar is want mijn vriend heeft verteld aan mij dat dit zo is). Dit was al wel een tijdje geleden dus ik weet ook niet of dat nog zo is en hij zei ook dat hij iemand anders leuk vind uit mijn vriendengroep maar ik weet niet of dat waar is of dat hij echt haar leuk vind. En het is sowieso al erg om als ik het uit maak met mijn vriend een van zijn beste vrienden een relatie te vragen dus ik heb hulp nodig!!

wow dit is een best lang bericht geworden en sorry voor de typefouten 

Ai dat is niet fijn en ik snap je ook wel

Reageer