Skip to main content

Hallo,

dus ik vind zeg maar een tijdje een jongen leuk van school. Ik weet niet zeker of K hem zeg maar leuk vind alleen ik praat en denk alleen maar aan hem enzo

maar mijn beste vriendin dus hem dus geappt en gevraagd vind je haar leuk dit dat en hij zei nee

en later zei die van misschien wie weet En dat ze nooit tegen haar praat

en ik wil wel met hem praten enzo alleen ik ben daar te ongemakkelijk voor, ik ben een hele ongemakkelijk persoon dus ja

maar we waren in de aula en hij kwam zeg maar schuin naast mij zitten (omdat mijn bestie hem dat vroeg om in de aula te komen) en hij wilt zeg maar dat ik zeg maar in zijn gezicht zeg dat ik hem leuk vind en dat durf ik niet want ik ben daar te ongemakkelijk voor dus ik stond daar zo ongemakkelijk tot hij weg ging

ik vond me daarna wel beetje dom enzo

maar ik durf gewoon niet ik ben daar te ongemakkelijk voor maar ik vind hem echt leuk

iemand please tips !!!!

app online is minder ongemakkelijk en spreek 1 op 1 iets af met vrienden en vriendinnen is voor hem ook spannender en durft hij mis niks


Ik heb wel ervaring met jongens leuk vinden en ook met dat vertellen, maar het is nooit iets geworden (komt mischien doordat ik als enige openlijk homo ben in mijn omgeving), dus veel aan mijn ervaring heb je niet, maar ik heb geleerd dat je het gewoon moet zeggen, dit is natuurlijk altijd moeilijk en zeker voor iemand die zich wat sneller ongemakkelijk voelt, ook raad ik aan je vriend(in)en er zo veel mogelijk buiten te laten en proberen te zorgen dat hij het zelfde doet met zijn vriend(in)en, want anders komt er mischien gepush, stoerdoenerij tegenover vriend(in)en en/of ongemakkelijk, maar doe het ook weer niet te prive, want dan heb je de kans dat het al ongemakkelijk is voor je het kan vertellen.

Veel sterkte


Hey

Ik zou het hem 1 op 1 vragen. Ik ben heel lang verliefd geweest maar durfde nooit wat te zeggen en toen had hij ineens verkering met 1 van mijn vriendinnen. Dus ik hoop voor jou dat je een moment en het zelfvertrouwen vind en het hem zegt. 

Sterkte


Reageer