HELP mijn vriendje niet meer zien

  • 2 March 2024
  • 2 reacties
  • 127 Bekeken

Badge

Hallo,

Ik heb een superleuk vriendje en hij is 12 en ik ben 14 hij word iets eerder dan mij 13 dus ong schelen we 1,5 jaar.  We zoende en knuffelde heel vaak maar we wilden verder en toen gingen we elkaar aftrekken en vingeren. Toen wilden we nog wat verder dus toen gingen we elkaar pijpen en beffen. En toen wilden we nog iets verder.. we wilden dus seks gaan hebben maar toen keek zn ouders door zn tel en door onze chat.. en nu mogen we elkaar niet meer zien... Maar ik hou zoveel van hem wat moeg ik doen plss help!!


2 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Naar z'n ouders gaan en zeggen dat je van hem houdt

En je kunt ook zeggen:

Jullie gaan toch ook naar bed! Dus doen wij dat ook!

Reputatie 2
Badge

Dat wordt heel lastig! Ik neem aan dat jij als de oudste van jullie twee gezien wordt als diegene die alles op gang heeft gezet en dat hun zoon, jouw vriendje slechts volgt. Dus jij krijgt van hen dan de schuld.

Als jullie dicht bij elkaar wonen, zouden jullie elkaar met nieuwe telefoonnummers stiekem kunnen bellen en dingen kunnen afspreken. Ook als jullie wat verder van elkaar af wonen, kunnen jullie wel iets verzinnen om elkaar toch te ontmoeten. Met elkaar sex hebben wordt wel heel moeilijk, maar je ziet elkaar tenminste. Meer kan ik ervan niet maken, helaas!

Wees vooral vindingrijk en verzin zeer aannemelijke aanleidingen om ergens naar toe te moeten waar jullie elkaar dan kunnen zien. Veel succes!!!

 

 

Reageer