Skip to main content
Vraag

Help mijn vriend forceert sex

• June 10, 2025
  • 4 reacties
  • 220 Bekeken

Hallo,

Mijn naam is ... en ik ben 15 jaar oud.

Ik heb nu al 4 weken een relatie met een jongen van 16, hij wilt meer. ik wil dit nog niet, toch forceert hij het toe, eergisteren vroeg hij mij of ik sex wou maar ik wou dit nog niet, ik zit nog niet aan de pil en hij wil zelf geen condoom gebruiken.

Vandaag is hij langs gekomen en heeft hij het weer gevraagd waarop ik weer antwoorde met “nee zolang jij geen condoom wil gebruiken en ik nog niet de pil gebruik gaan we het nog niet doen ik wil het nog niet”

Hij werd hier redelijk boos van en wou het alsnog proberen, ik heb uiteindelijk maar ja gezegd en wij hebben het gedaan..

Ik ben bang dat zijn sperma nu in mij zit en ik kinderen ga krijgen, ik wil dit nog niet… 

Wat moet ik doen? ik vond de sex uiteindelijk wel fijn maar ik wilde het nog niet.

Krijg ik kinderen? 

Moet ik mij zorgen maken over ziektes?

Moet ik het mijn ouders vertellen?

PS. het is mijn allereerste vriendje en ik heb nog nooit gesext

( naam weggehaald door De Kindertelefoon vanwege anonimiteit )

4 reacties

• June 11, 2025

Ja k zal onmiddellijk je ouders vertellen. Zij kunnen een morning-afterpil kopen voor je. (Misschien kan je het zelf kopen) Je moet het wel binnen 2 dagen nemen het liefst 1 dag na seks.

je kan dit ook melden bij de politie en hem aanklagen voor :  Seks tegen de wil (ook al zei je ja. het nog steeds even strafbaar) en een schadevergoeding voor trauma etc aanvragen en je kan €1.000 tot €5.000 krijgen.

J.R.
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 11, 2025

Oei, als je je ouders vertrouwt zou ik het wel tegen ze zeggen, ik weet bijna zeker dat ze begrip hebben, als je ze niet vertrouwt zou ik stiekem ofzo naar de huisarts gaan en het er daar over hebben. Ik denk dat ze daar heel veel van dit soort verhalen krijgen, maar dit moet je niet voor jezelf houden

Diana
Forum|alt.badge.img+13
  • Vaste gast
  • June 11, 2025

Ben je er zeker van dat je zo iemand als vriendje wil?

Als jij geen seks wilt, heb je geen seks.  Hij mag boos zijn zo veel als hij wil, het is jóuw beslissing en niet de zijne.  Waarom wil hij eigenlijk geen condoom gebruiken.

Er bestaat altijd de kans dat je zwanger bent na seks.  Ook kan hij je besmet hebben met een geslachtsziekte.  De kans op zwangerschap en ziekte is klein maar wel echt.  Haal een zwangerschapstest bij de drogist en hou goed in de gaten of er iets raars gebeurt met ja vagina (uitslag of jeuk) of beter nog: laat je testen op SOA’s bij de huisarts.  Ik denk wel dat het beter is dat je het aan je ouders vertelt, zeker als de huisarts betrokken wordt.  Dat zal natuurlijk een ongemakkelijk gesprek worden maar zij zullen je wel helpen als er een probleem zou zijn.

En dump die gast.  Als hij je nu al dwingt tot dingen, wordt hij alleen maar erger.

Forum|alt.badge.img+8
  • Vaak actief
  • June 11, 2025

Hoi, ik weet zelf nog niet veel over seks maar dit is niet goed dat hij dat zo heeft gedaan. Zo mag dat niet, hij moet respecteren wat jij wilt. Hij is te ver gegaan hoor. Is hij wel een goed vriendje? Ik denk eigenlijk dat het niet zo is als ik dit lees. Je mag hier zeker over praten, je hebt steun nodig! Kun je de kindertelefoon bellen? 0800 0432. Voor goede adviezen! Veel sterkte hoor 😘

Groetjes Tjempie xxx