Vraag

Help! Mijn ex wacht mij op en dreigde mij in elkaar te slaan!

  • 6 December 2022
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

Hoi!

Ik zit ergens mee. Het is een paar weken geleden uitgegaan met een jongen. We noemen hem eventjes Banaan. Ik ga jullie eerst achtergrond info geven over mij.

Ik ben een meisje, hetero en 13 jaar oud. Ik zit op tennis en kickboksen. 
 

Ik zit samen met Banaan op kickboksen. Hij vond mij leuk en vroeg mij dan ook. We hebben heel kort gehad en hij wilde toch liever vrienden zijn. Vond ik prima. Geen probleem mee. Heb ik ook gezegd. Het was vredig uit gegaan. Maar die zaterdag was ik aan het werk en in mijn pauze pakte in mijn telefoon om te kijken of ik iets gemist had. Zag ik een appje van hem met “Wil je weer met mij?” Ik heb toen “Nee” geantwoord. Toen zei hij dat hij me toch niet terug wilde, k** wijf. Ik zei toen t*y*s l*l. Toen heeft hij gedreigd dat hij me helemaal in elkaar zou slaan en hoeken. Ik moest maar “zien”. Ik heb gezegd “jij ook”. 
De eerstvolgende training stond hij me op te wachten en heeft hij me staan uitschelden. Oke oke, dat was 1 keer. Dacht ik. De training daarna stond hij er weer, maar een vriend van mij fietste ff mee, dus deed hij niks. 
Hij stond vorige week me ook op te wachten, ik was alleen anders gefietst, maar ik zag hem wel, hij mij niet gelukkig want ik was alleen. Ik heb een foto maakt als bewijs. 
 

Deze training, vanavond, traint die ene vriend niet mee, dus ik ben echt bang dat hij nu echt wat gaat doen. Kan iemand mij helpen, want ik weet echt niet wat ik moet doen. 

Alle tips zijn welkom!

Thx! 

 


2 reacties

Tegen je trainer zeggen.  Die hebben meestal weinig geduld met jongens die meiden dreigen.

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy!

Bedankt @Mimo! Ik heb het gezegd, als hij mij nog een keer opwacht moet ik naar mijn trainers terug fietsen, hij was er gelukkig die les niet. 
 

 

Reageer