Skip to main content
Vraag

Help mij, verliefd op beste vriend

• December 7, 2025
  • 1 reactie
  • 29 Bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Ik heb echt hulp en advies nodig.

Informatie over mij:

• Jongen
  • 15 jaar
  • Homo (weet ik recent)

Informatie over hem:

• Jongen
  • 15 jaar
  • Hetero

Ik ken deze jongen al een tijdje inmiddels en vind hem enorm leuk. We zijn wel wat close geworden met elkaar maar ik wil meer dan dat. Het probleem is dat hij hetero is en niks met homo’s te maken wilt hebben (hij weet niet dat ik gay ben, maar een paar mensen weten dat) Ik snap dat dit never nooit iets gaat worden maar ik wil wel bevriend met hem blijven want we hebben het alsnog enorm gezellig samen en spreken bijna dagelijks af en anders gamen we samen in de avond. Ik heb gewoon tips nodig om hierover heen te komen en wat ik nu moet doen… Hij zegt ook altijd dat ik een vriendin moet gaan vinden maar dat gaat lastig als je niet op meiden valt… Ik vind het gewoon nu een hele lastige situatie en weet echt niet wat ik nu moet doen. Ik wil ook gewoon een relatie zoals de rest maar dat is gewoon niet te doen.

Ik wil hem niet kwijtraken maar ook niet oneindig verliefd blijven want ik merk aan mijzelf dat ik het gewoon niet vol hou zo want ik wil enorm graag met hem. 

1 reactie

Anymoymous
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • December 8, 2025

Hey

Ik lees dat je enorm verliefd bent op je beste vriend en samen met hem wil gaan, er is een probleem, hij valt niet op jongens. Dit zul je moeten kunnen accepteren. Ik vind het normaal heel goed om dingen uit te spreken, maar hier staat er iets serieus op het spel en ik denk dat zeggen dat je homo bent uw vriendschap zou kunnen bedreigen. Daarom denk ik dat je zult moeten accepteren dat het bij vrienden zal blijven!

Alvast veel sterkte hopelijk had je er wat aan liefs anymoymous