Vraag

help met relatie

  • 28 January 2022
  • 7 reacties
  • 109 Bekeken

Badge

hallo ik heb een vraag ik ben een meisje,en zit in de 1 e en hoor in de 2e te zitten,en vind een jongens leuk uit de 3e en ik zie hem alleen bij uitval  van een les ofzo zo uitval van mij les of van hem en we zitten soms samen in de bus maar niet naast elkaar alleen in het zelfde bus  en we hadden soms oog contact. en een keer zat ik in hem pauze want wij hebben pauze 1e en 2e   3e  en 4e , en ik zat in de aula en hij niet toen kwam hij naar de aula en keek ik weet niet of perce naar mij  en ik wou naar hem gaan maar hij weet niet dat ik hem leuk vind en hadden oog contact maar daarna ging ik zitten en hij ging weg.   en een meisje  uit de  1e vroeg hem en hij zei dat hij niet met een meisje in de eerste  mee gaat.  hij is rustig en niet populair en ik stalk hem  soort van alleen op school en ik weet wat hij leuk vindt maar ik weet niet veel over hem en we hadden nooit gepraat en hij is niet echt een snap (app)  jonge hij doet gamen enzo maar wat voor game weet ik niet    alleen hebben jullie tips hoe hij mij leuk vindt wat moet ik doen?


7 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ik zou met hem gwn een keer in het echt of online gwn hoi en een gesprek beginnen en als dat goed lukt dan kan je met hem gaan afspreken meer aanraken en dan zie je wel waar het heen gaat maar het wordt niks als jij nie begint met praten:))

Badge
 

Dankjewel voor het antwoorden ik zal het doen :)

Reputatie 3
Badge +1

Okee Topp gwn een beetje schijt hebben je leeft maar één keer daarom doe ik het ook een beetje met die jongen uit me confertzone 

 

Badge

(Onnodige quotes verwijderd)

Maar kijk ik durf ook niet naar hem te gaan

Reputatie 3
Badge +1

Weet je nog die jongen over dat aftrekken dat gaat helemaal nie door en ik voel me nu heel akward maar hij zij stop gwn met zo bang en toen dacht ik van ja je hebt gelijk sinds nu ben ik er een beetje van afgestapt en nu heb ik het nog akwarder gemaakt en nu gaan we maandag gwn afspreken niks niet bekken maar. 
volgensmij ben jij een hele sterke meid probeer het een keer voor de grap kijk hem aan als hij je net aan kijkt kijk weg LANGZAAAMM EN DAN WEER TERUG

kijken je kan dit 

Badge

Ik ging via snap hem appen en hij reageerde fucking droog enzo dus ja

 

Als hij niet leuk reageerde denk ik ook dat het snel klaar is, jammer maar geen groot probleem. Je komt vast wel een keer een leuker iemand tegen!

Groetjes Lucas 

Reageer