Beantwoord

help me

  • 10 January 2019
  • 3 reacties
  • 156 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
mijn exvriendin heeft het zon 4 maanden geleden uitgemaakt doordat ze het verliefde gevoel niet meer had zoals het in het begin was. ik heb er de eerste 2 maanden geen contact meegehad en nu zien we elkaar regelmatig doordat we dezelfde verjaardagen / feestjes hebben . nu 4 maanden later mis ik haar nog steeds en spookt het de hele dag door mn hoofd ,ik kan haar gewoon niet vergeten ze was alles voor mij. ik vind haar nog steeds supertof , ze zei zelf toen dat ze het ook wel erg kut vond allemaal. nu denk ik de hele dag door van zou het nog iets kunnen worden zou ze me terug willen . hoe kan ik het aan haar merken of het iets kan worden . ik zie bij mezelf ook in dat ik nooit echt tijd had voor haar en het te druk had met mijn hobby , doordat ik haar kwijt ben geraakt heb ik dit ingezien en moet ik zelf zeggen dat ik erg ben veranderd . mijn vraag is hoe kan ik haar vertellen dat ik haar nog steeds leuk vind en dat ik haar terug wil , ik ben vooral bang dat zei er niet meer over nadenkt en mij allang vergeten is en dat ze denkt dat het niks meer word. wie weet raad😅
icon

Beste antwoord door Anonymous 13 January 2019, 19:45

Bekijk origineel

3 reacties

Hey,

wat vervelend voor je.

Zijn jullie nog wel bevriend? Als je weer vaak met haar omgaat kun je haar laten zien dat je verandert bent.

De enige manier om een 2e kans te krijgen is om het er met haar over te praten. Ik zal aanraden om dan wel eerst weer bevriend met haar te worden en aan haar te laren zien dat je verandert bent. Want dan heb je meer kans van slagen.

Ik heb hier niet zo veel ervaring mee dus kan je niet verder helpen, sorry. Ik hoop dat je er toch iets aan hebt.


Groetjes,
haii,

Wat vervelend dat jullie uit elkaar zijn....

Mijn tip is:
zorg dat je weer wat meer contact met haar hebt. Laat haar zien dat je bent veranderd. Het is denk ik het beste om eerst weer een beetje vrienden te worden zodat ze je eerst (opnieuw) leert kennen.
Overhaast niks, je wil niet overkomen als de hopeloze ex. Dan kun je het wel vergeten. Dus bouw het langzaam op, dan moet het goed komen. En zo niet, dan is ze niet de juiste persoon. Dat is heel hard gezegd. Maar als ze je niet terug wil is ze het niet waard. Er komt dan vanzelf iemand anders die nog beter bij je past. Geef niet op. 😘

Xxjee
Bedankt voor tips🤩

weekend na mijn post hadden we met vrienden een stapavond, ineens staat ze voor mijn neus,pakt ze me vast en verteld ze dat ze iedere dag aan me denkt en ze spijt heeft dat ze het uitgemaakt had en dat ze me terug wil, aangezien ik natuurlijk hetzelfde dacht maar niet te hard van stapel wilde lopen heb ik eerst gezegd dat ik erover na wilde denken. omdat ik toch ergens dacht dat t miss beter was om t niet te doen omdat ik haar niet nogeens kwijt wil. na nachten lang wakker liggen heb ik haar gebeld met de vraag of ze iets te doen had dat weekend waarop we samen naar de bios zijn geweest en daarna thuis heel wat dingen besproken hebben over wat er fout ging en je weet wel. nu hebben we ong 2 maanden weer een relatie en zijn we voorheen nog nooit zo gelukkig geweest als nu,nogmaals bedankt voor de tips 🥰

Reageer