Beantwoord
help me
mijn exvriendin heeft het zon 4 maanden geleden uitgemaakt doordat ze het verliefde gevoel niet meer had zoals het in het begin was. ik heb er de eerste 2 maanden geen contact meegehad en nu zien we elkaar regelmatig doordat we dezelfde verjaardagen / feestjes hebben . nu 4 maanden later mis ik haar nog steeds en spookt het de hele dag door mn hoofd ,ik kan haar gewoon niet vergeten ze was alles voor mij. ik vind haar nog steeds supertof , ze zei zelf toen dat ze het ook wel erg kut vond allemaal. nu denk ik de hele dag door van zou het nog iets kunnen worden zou ze me terug willen . hoe kan ik het aan haar merken of het iets kan worden . ik zie bij mezelf ook in dat ik nooit echt tijd had voor haar en het te druk had met mijn hobby , doordat ik haar kwijt ben geraakt heb ik dit ingezien en moet ik zelf zeggen dat ik erg ben veranderd . mijn vraag is hoe kan ik haar vertellen dat ik haar nog steeds leuk vind en dat ik haar terug wil , ik ben vooral bang dat zei er niet meer over nadenkt en mij allang vergeten is en dat ze denkt dat het niks meer word. wie weet raad😅
Beste antwoord door Anonymous
haii,
Wat vervelend dat jullie uit elkaar zijn....
Mijn tip is:
zorg dat je weer wat meer contact met haar hebt. Laat haar zien dat je bent veranderd. Het is denk ik het beste om eerst weer een beetje vrienden te worden zodat ze je eerst (opnieuw) leert kennen.
Overhaast niks, je wil niet overkomen als de hopeloze ex. Dan kun je het wel vergeten. Dus bouw het langzaam op, dan moet het goed komen. En zo niet, dan is ze niet de juiste persoon. Dat is heel hard gezegd. Maar als ze je niet terug wil is ze het niet waard. Er komt dan vanzelf iemand anders die nog beter bij je past. Geef niet op. 😘
Xxjee
Bekijk origineelWat vervelend dat jullie uit elkaar zijn....
Mijn tip is:
zorg dat je weer wat meer contact met haar hebt. Laat haar zien dat je bent veranderd. Het is denk ik het beste om eerst weer een beetje vrienden te worden zodat ze je eerst (opnieuw) leert kennen.
Overhaast niks, je wil niet overkomen als de hopeloze ex. Dan kun je het wel vergeten. Dus bouw het langzaam op, dan moet het goed komen. En zo niet, dan is ze niet de juiste persoon. Dat is heel hard gezegd. Maar als ze je niet terug wil is ze het niet waard. Er komt dan vanzelf iemand anders die nog beter bij je past. Geef niet op. 😘
Xxjee
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.