Help!! liefde!!

  • 17 January 2024
  • 2 reacties
  • 35 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoii,

Eerst even wat informatie over mezelf. Ik ben 15 en zit in me examenjaar.

Ik vind een jongen nu al bijna een jaar echt heel leuk. Geen probleem in principe, we zijn sws al beste vrienden. Mijn en zijn vrienden weten het al en supporten me enzo, maar hij vindt een ander meisje leuk en dat meisje vindt hem vgm ook leuk (dat heeft ze vaag toegegeven). Hij wilt niet erkennen dat dat zo is, hij durft niet tegen haar te praten enzo, maar ik heb ontzettend veel dingen met hem gedaan. Uitgegaan, afgesproken, winkelen, etc. Nu denken mijn vrienden dat hij mij ook leuk vindt.

Het is zo verwarrend though lol

 

Ik kan uren over hem door praten, ik heb me nog nooit zo comfortabel en fijn bij iemand gevoeld. Dat heb ik hem ook verteld, maar niks toegegeven qua gevoelens. Ik denk steeds dat hij wel ondertussen weet dat ik hem leuk vindt, maar onze wederzijdse beste vriend zegt dat hij dat wss niet door heeft, dus ik hoop dat. Mijn moeder weet ook al van hem, maar vindt mij te jong om me gevoelens naar hem te uiten, ook al ben ik bijna 16. Ik wil hem echt zo graag, the struggle is real man


2 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Maar als hij niet op jouw ben dan gaat het niet lukken sorry om je droom te breken maar dit is de waarheid. ook hij met andere meisje praat en ook jouw dit betekent dat hij ook niet loyaal is. je moet niet alleen kijken vanaf buitenkant maar ook binnenkant. stel je voor je heb relatie met hem ineens gaat hij vreemd met andere meisje. hoe zou je dat voelen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sxra_0110 

Ik heb eigenlijk maar 1 tip: zeg dat je hem gewoon leuk vind.
Ik weet het is echt een casual tip, maar dat is de enige manier, en dat moet je zijn reactie afwachten.
Kijk, je kan nog heel lang wachten, maar dat heeft geen zin en 1 van jullie moet het op een gegeven moment toegeven. Wat het antwoord zal zijn, weet ik niet, en het verbaasd me oprecht dat hij het nog niet door heeft dat je hem leuk vind.

In ieder geval hoop ik dat je eraan iets hebt, succes!
Laat mij weten hoe het gaat!

Reageer