Beantwoord

Help, ik wil iets weten over een meisje!

  • 20 March 2019
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Badge
Ik heb net een nieuwe stage. Ik ben bijna 14 en vindt het meisje die daar ook stage loopt leuk. Ik zou wel iets willen met haar. Het probleem is dat ik haar niet goed ken. Ik kan ook niet zomaar gaan vragen of iets snel doen, want iemand uit mijn gezin komt daar ook en ik wil niet dat ze dat weten. Kan iemand tips geven.?
icon

Beste antwoord door Anonymous 20 March 2019, 23:15

Bekijk origineel

4 reacties

Hey, ik ben zelf een meisje van 15.
Ik vind het altijd wel leuk als de jonge dus de eerste stap zet, maar je miet haar eerst leren kennen. Vraag om dr snap of insta en ga dan DM’en/snappen.
Als ze je leuk vind merk je het vanzelf wel, want meisjes willen dan heel graag met je praten ofja ik.
Als je niet eens begint met het gesprek denkt ze waarschijnlijk dat je geen “interesse” hebt ik haar, dus begin zelf ook een gesprek niet dat zei dat alleen moet doen!
Dit zijn tips voor als je dr snap of insta hebt gevraagd...
Badge
Hey, ik ben zelf een meisje van 15.
Ik vind het altijd wel leuk als de jonge dus de eerste stap zet, maar je miet haar eerst leren kennen. Vraag om dr snap of insta en ga dan DM’en/snappen.
Als ze je leuk vind merk je het vanzelf wel, want meisjes willen dan heel graag met je praten ofja ik.
Als je niet eens begint met het gesprek denkt ze waarschijnlijk dat je geen “interesse” hebt ik haar, dus begin zelf ook een gesprek niet dat zei dat alleen moet doen!
Dit zijn tips voor als je dr snap of insta hebt gevraagd...

Hoe moet je dan praten via snap, waar moet je het over hebben en hoe werkt dat?
Hoi!
Ik ben een meisje van 16, een meisje vind het in inderdaad leuk als een jongen de eerste stap zet.
Weet je haar naam? zoek haar op op instagram en DM haar, bijvoorbeeld met iets van hey, jij loopt toch ook daar stage? of met iets anders.
Stel vragen hoe oud ze is als ze reageert, vraag waar ze vandaan komt enzovoort. En als ze jou leuk vind, dan reageert ze veel en snel. Maar niet in alle gevallen, soms kan ze bezig zijn met iets anders en heeft ze geen tijd om te reageren.
Maar je kan ook in de DM vragen als je al een gesprek aan het voeren bent :'wat is je snap', zij weet dan dat je geïnteresseerd in haar bent.

Hoop dat je er wat aan hebt!

Hey, ik ben zelf een meisje van 15.
Ik vind het altijd wel leuk als de jonge dus de eerste stap zet, maar je miet haar eerst leren kennen. Vraag om dr snap of insta en ga dan DM’en/snappen.
Als ze je leuk vind merk je het vanzelf wel, want meisjes willen dan heel graag met je praten ofja ik.
Als je niet eens begint met het gesprek denkt ze waarschijnlijk dat je geen “interesse” hebt ik haar, dus begin zelf ook een gesprek niet dat zei dat alleen moet doen!
Dit zijn tips voor als je dr snap of insta hebt gevraagd...
Hoe moet je dan praten via snap, waar moet je het over hebben en hoe werkt dat?

Ten eerst niet over "seksuele" onderwerpen, dat vind ik niet fijn in ieder geval. Je zou haar kunnen leren kennen met een quiz van @cdoemaarniet (te vinden op google).
Meisjes vinden het fijn als je tegen 's avonds gn zegt, gm in de ochtend. Niet gewoon snapdagen ofzo maar echt een bericht prive naar haar.
Dit zijn de onderwerpen waar ik nu op kom.
Hoe? gewoon doen, start een onderwerp over school, haar huisdieren, iets gewoon iets. Als ze je leuk vindt of intresse heeft reageert ze er wel op.
Nog meer tips nodig of vragen? ik hoor het wel...

Reageer