Beantwoord
Help, ik wil iets weten over een meisje!
Ik heb net een nieuwe stage. Ik ben bijna 14 en vindt het meisje die daar ook stage loopt leuk. Ik zou wel iets willen met haar. Het probleem is dat ik haar niet goed ken. Ik kan ook niet zomaar gaan vragen of iets snel doen, want iemand uit mijn gezin komt daar ook en ik wil niet dat ze dat weten. Kan iemand tips geven.?
Beste antwoord door Anonymous
Hey, ik ben zelf een meisje van 15.
Ik vind het altijd wel leuk als de jonge dus de eerste stap zet, maar je miet haar eerst leren kennen. Vraag om dr snap of insta en ga dan DM’en/snappen.
Als ze je leuk vind merk je het vanzelf wel, want meisjes willen dan heel graag met je praten ofja ik.
Als je niet eens begint met het gesprek denkt ze waarschijnlijk dat je geen “interesse” hebt ik haar, dus begin zelf ook een gesprek niet dat zei dat alleen moet doen!
Dit zijn tips voor als je dr snap of insta hebt gevraagd...
Bekijk origineelIk vind het altijd wel leuk als de jonge dus de eerste stap zet, maar je miet haar eerst leren kennen. Vraag om dr snap of insta en ga dan DM’en/snappen.
Als ze je leuk vind merk je het vanzelf wel, want meisjes willen dan heel graag met je praten ofja ik.
Als je niet eens begint met het gesprek denkt ze waarschijnlijk dat je geen “interesse” hebt ik haar, dus begin zelf ook een gesprek niet dat zei dat alleen moet doen!
Dit zijn tips voor als je dr snap of insta hebt gevraagd...
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.