Hoi, dit is mijn eerste keer dat ik hier iets plaats.
ik ben een jongen en 15 jaar oud.
excuses dat dit een hele lap tekst geworden is…
voor de mensen die het niet allemaal willen lezen, hier is het héél kort samengevat:
Bijna 2 weken geleden heeft een meisje me toegevoegd op snapchat en ik vind haar eigenlijk wel leuk, maar weet niet of zij mij leuk vindt (denk het eig niet), wat moet ik doen?
dus bijna 2 weken geleden heeft een meisje mij toegevoegd op snapchat en dus hebben we een beetje gesnapt en ik vond haar sws al knap en probeerde mezelf een beetje goed te zetten enzo. En ze snapte ook altijd snel terug, wat ik als goed signaal opvatte. Dit ging 2 dagen zo verder totdat ze ineens vraagt of ik een bepaalde auto heb, omdat ze mijn snap locatie zag en blijkbaar woont ze dus letterlijk tegenover mij. Wel erg toevallig haha en ook wel gek dat we elkaar nog nooit gezien hebben, maar ja. Dus toen zijn we een beetje een gesprek begonnen over naar welle school we gingen en wat we in het weekend gedaan hadden, maar daarna stopte het gesprek eigenlijk ook weer en toen is er niks meer gebeurd, helaas. 2 of 3 dagen geleden had ze een snap gestuurd met haar hond en ik had daar geprobeerd een gesprek over te beginnen, wat lukte, maar daarna hield het ook weer snel op. Ook heb ik het gevoel, maar dat zou ook gwn kunnen zijn omdat ik er nu meer op let, dat ze mij lnager op afgeleverd laat ook al is ze online geweest. Dit is zeker niet erg en ik laat haar en anderen soms ook op afgeleverd als ik ff geen tijd heb, maar het viel me op. Dus ja nu is de vraag wat zal ik doen? Proberen meer gesprekken aan te gaan? Maar ik wil ook niet vervelend overkomen of heel overduidelijk laten merken dat ik haar leuk vind, of willen meiden dat juist wel?
ik hoor het graag,
alvast bedankt
-