Vraag

Help ik heb geen privé chats met mensen.

  • 16 April 2020
  • 2 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

Hallo allemaal ik ben een jongen van 13.

Zoals je ziet aan de titel heb ik geen privé chats.

Op snap heb ik wel meerdere privé chats maar daar stuur ik niks in. Ik heb wel een iemand die ik ken waar ik streaks mee maak. Ik ben ook wel een beetje de stille jongen van de klas(maar ik heb wel veel vrienden maar ik zeg gewoon niet veel(Ik word dus niet gepest)) wel maken ze er soms opmerkingen over das ik heel stil ben.

Is dit raar of niet want ik denk dat iedereen gebruikte  privé chats heefd. 

Hebben jullie nog tips?


2 reacties

Badge

Hoi 13 jarige jongen ik ben ook 13 maar dit is best in gewikeld voor mij om je te helpen ik app best veel mensen maar dat is niet raar als je ook bijna niemand app is dat ook niet raar mijn tip is om iets meer met mensen om tegaan en irts losser te komen bijv toen ik naar de middelbare school moest ging ik uit mijn comfort zone dus gewoon iets loser worden dat duurd even mara komt vast goed 

Reputatie 2
Badge

-onnodige quote verwijderd-

Ik ben een 15 jarig meisje en het is niet heel raar om geen gebruikte privé chats te hebben. Maar je zou bijvoorbeeld kunnen vragen over huiswerk of reageren op iemand zijn snap story en van daar het gesprek verder uit praten. Ik was op de basisschool erg stil en had ook geen privéchats. Ik vond het zelf wel soms vervelend als mensen opmerkingen maakten over dat ik erg stil was. Toch was het wel erg relaxend om niet de hele tijd te reageren op mensen en niet input te hoeven geven. Als is het wel erg leuk diepere conversaties te hebben met mensen waarvoor je wel meer moet praten ook buiten school en 1 op 1. Het is jou keuze wat je eigenlijk chiller vindt.  Wie boeit als iemand het raar gaat vinden. Jij bent toch comfortabel. Het us toch jouw leven. Anyways, veel succes ermee!

groetjes :))

Reageer